CiljaS Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Gutten vår på 6 mnd har blå øyne som sin far. Jeg derimot har helt mørke brune øyne som jo dominerer over blått. Tror ikke de forandrer farge nå (de er veldig klare blå) men min mor mener de fortsatt kan det. Noen av dere som har fått seg en overaskelse? Hvor sent skjedde det?
Muffinsmamma Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg vet ikke, men min sønn har helt klarblå øyne. Vi foreldre har brune... så vi har jo trodd at han kanskje skulle få brune etterhvert. Nå er han ett år og de er blå som havet!! jeg tror ikke de forandrer seg. De babyer jeg har sett som tilslutt har fått brune øyne har stort sett hatt litt grumsete farge helt fra fødselen, mens de som har klarblå har fortsatt med det.. spennende å høre om noen har skiftet farge sent?
Frøken Johansen og jeg Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Eldste jenta mi (11 år nå) hadde blå øyne når hun var liten. Men gradvis fra 8-års alder er øynene nå blitt grønne. Tror dette må være veldig sjelden at det forandrer seg så sent, har aldri hørt om at det har skjedd med andre.Selv hadde jeg blå øyne som baby men fikk grønne i 1-årsalderen. Har to yngre barn som også har blå øyne, blir spennende å se om de også vil forandre farge etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Dattra til fettern min skiftet fra dypblå til grønn-brun når hun var nesten 5 år gammel. Så det kan skje, men husker at det var veldig sjeldent at det er så sent.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 ja det går ann, jeg selv hadde helt blå øyne til jeg var 2-3år også skifta jeg til grønn/brune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå