pandabjørn Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei igjen Nå er jeg hjemme fra jm og det gikk kjempe fint.. den lille er 12 cm lang, og alt er helt fint med den lille det var en lettelse etter at jeg fikk se babyen på skjermen... terminen ble satt til 29. nov så det blir spennende å se hva den egentlig terminen blir skal tilbake 25 juni og da håper jeg får se om det er gutt eller jente, og eksakt termin.. hvordan gikk det med deg i dag??? bare en uke igjen til vi får internett og det skal bli deilig! håper å høre fra deg snart igjen stor klem
melkekua™ Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hallo! Så bra at det gikk fint hos jm ) Det lettet nok litt tenker jeg! Hvor mange uker på vei er du nå da? Jeg klipper og limer litt jeg fra det andre innlegget mitt her: Det første som skjedde når vi kom inn var at gyn fortalte oss resultatet av sædprøven. Det viser seg at gubben han god sperm ) det var noe som var på grensa, men han er innafor det som regnes som normalt ) Dette var kjempegode nyheter (han skal inn i slutten av juni for å levere ny sædprøve dersom det blir aktuelt). Så kikket gyn på min blodprøve, den så fin ut også mente han. Verdiene var slik de skulle være. Deretter ble det innvendig undersøkelse av meg (ul). Der kunne han se at eggløsning hadde vært på venstre side - jippi, jeg har eggløsning (det visste jeg jo, men godt å få det bekreftet). Han kunne også se at egglederene så fine ut. Det er også et godt tegn! Konklusjonen var da at vi har veldig gode sjanser for å bli gravide (synes da det er merkelig at vi har brukt over 1 år med prøving og ikke fått det til)! Gyn gav meg så resept på pergotime slik at eggløsningen skulle få litt hjelp på veien. Skal begynne på det dag 5 i syklusen. Jeg skal ringe klinikken når mensen kommer for de vil ta innvendig ul av meg på en spesiell dag i syklusen. De må se om dosen er passe til meg. Gyn mente at sex burde man ha 4 dager før el, dagen etter el var muligheten for en graviditet redusert betraktelig. Så nå skal jeg ha sex litt før enn jeg pleier og så driter jeg i dagen etter el, så får vi se om det hjelper. Ha en flott dag videre ;o) Klem fra meg.
pandabjørn Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei snuppa! så fint at det gikk bra hos gyn. da, og at du fikk resept på pergo ) i dag er jeg 14+2 altså i min 15 uke.. Har vært på gravid svømming i dag, og nå er jeg døøø sliten! skal prøve å være med noen uker i allefall selv om det er litt mere slitsomt for meg pga mitt handikap til onsdag får vi internett og det skal bli deilig...sitter hos mine foreldre nå å skriver, de har vært barnevakt for Sander mens jeg var å svømte.. nå må jeg avslutte å komme oss hjem før sambo kommer hjem fra jobben vi snakkes klem
pandabjørn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Endelig så var det din tur til å få en spire i magen..gratulerer så mye...) det ser ut som det lønner seg å få resept på pergotime tji...for da sitter spiren før vi får begynt med pillene ) nå er jeg trøtt tror jeg skal finne senga...blir trøtt og sliten i den varmen puh.. håper jeg hører fra deg snart igjen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå