Gå til innhold

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare komme med et lite gledeshyl.

Jeg har nemlig byttet lege, og hadde første time hos han i dag. Har hatt plenty av dårlige leger, og byttet et par ganger, og dette var min siste mulighet til å bytte i år. Men jeg måtte, for han forrige var helt tiltaksløs og gammeldags, og så husket en jeg hadde vært hos én gang tildligere som jeg synes å huske var ganske seriøs, som jeg valgte nå.

Og han var så flink og grei!!!!!! Hadde jo noen småblødninger på søndag, og han var så flink til å forklare rundt dette. Videre beorderet han meg til å holde sengen, og sykemeldte meg ut uken pga. at man skal holde seg mest mulig i ro etter blødninger. I tillegg skviste han meg inn mellom to pasienter på fredag så jeg kunne komme tilbake, sånn at vi kunne se på mulighetene for ul da. Jeg ble så glad - han tok bekymringene mine så alvorlig og var så snill! Hadde lyst til å hive meg rundt halsen på han og klemme han flat - men det ble med tanken! Åååååhhh!! Det var godt - måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er godt når man blir tatt på alvor av legen sin,og når man kan få en god kjemi med de, de er jo tross alt likestilte mennesker de også. Noen av de er så høye på pære atte!! Flott at du fant en som du kan like til slutt. Det er ingen grunn til å tviholde på fastleger som ikke fungerer for deg! Noen er redd for å bytte da de ikke vil såre dem.. PØH sier jeg bare. Heldigvis har jeg en super lege, men har måttet prøve ett par først... Bare hyyyl i vei :)

Skrevet

Jeg er også sånn - har drømt om at han forrige legen ble lei seg da han oppdaget at jeg byttet lege. Men man kan bare ikke tenke sånn. Han legen var hyggelig, men ikke så veldig flink. Han gjorde f.eks ikke noe da jeg var inne til første kontroll. Spurte ingen spmål annet enn de man fyller ut i skjmaet.. og fortalte kun at han ikke brukte jordmor og sånn var det. Legen min før det var borte i permisjon i over et år, så det var lite vits i. Men nå er jeg fornøyd - kjempeglad!

Skrevet

Er enkelte leger som skulle hatt nakkeskudd (nesten iallefall) bra du fant en skikkelig en da..Er skikkelig frustrerende å ikke bli tatt på alvor;(

Lykke til med UL:)

Skrevet

Hei du... jeg har samme termin som du :-) Har hatt en miniblødning i natt/dag.. har holdt senga, og venter på å komme til lege i morgen.. Hva slags forklaringer fikk du? Jeg er helt skjelven jeg...

Skrevet

Jeg har ikke fått noen forklaring annet enn at det er veldig vanlig så tidlig, og at så lenge det ikke var smerter så er det neppe noe fare. Hvis blodet er brunt/misfarget er det mindre "faresignal" enn dersom blodet er friskt og rødt. Brunt/misfarget blod er ofte gammelt blod som kan ha ligget lenge - og trenger ikke bety noe som helst. Videre fikk jeg beskjed om å ligge - ikke sitte - pga. blodgjennomstrømninger, og om IKKE å trykke når jeg skulle på do..heeh.. Nyttige tips :D

Skrevet

Thanx.. Får sikkert roen idag. skal på ultralyd om ett par timer.. Håper at alt er i orden. Svigers ønsket meg velkommen til en helt ny verden av bekymring.. ;-) Hadde ønsket den kunne begynne litt senere.. f.eks. når samboeren min var hjemme.

Skrevet

Huff ja, er ikke noe artig å være uten sin kjære i sånne situasjoner nei.. Godt du får ul, det kan nok være beroligende og ikke minst så er det jo stas å få se den bittebitte lille :) Masse lykke til i dag - håper alt er i skjønneste orden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...