melkekua™ Skrevet 29. mai 2007 #1 Del Skrevet 29. mai 2007 Det første som skjedde når vi kom inn var at gyn fortalte oss resultatet av sædprøven. Det viser seg at gubben han god sperm ) det var noe som var på grensa, men han er innafor det som regnes som normalt ) Dette var kjempegode nyheter (han skal inn i slutten av juni for å levere ny sædprøve dersom det blir aktuelt). Så kikket gyn på min blodprøve, den så fin ut også mente han. Verdiene var slik de skulle være. Deretter ble det innvendig undersøkelse av meg (ul). Der kunne han se at eggløsning hadde vært på venstre side - jippi, jeg har eggløsning (det visste jeg jo, men godt å få det bekreftet). Han kunne også se at egglederene så fine ut. Det er også et godt tegn! Konklusjonen var da at vi har veldig gode sjanser for å bli gravide (synes da det er merkelig at vi har brukt over 1 år med prøving og ikke fått det til)! Gyn gav meg så resept på pergotime slik at eggløsningen skulle få litt hjelp på veien. Skal begynne på det dag 5 i syklusen. Jeg skal ringe klinikken når mensen kommer for de vil ta innvendig ul av meg på en spesiell dag i syklusen. De må se om dosen er passe til meg. Gyn mente at sex burde man ha 4 dager før el, dagen etter el var muligheten for en graviditet redusert betraktelig. Så nå skal jeg ha sex litt før enn jeg pleier og så driter jeg i dagen etter el, så får vi se om det hjelper. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444162-oppdatering-fra-klinikkbes%C3%B8ket-tidligere-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du utskriften avsædprøven??? Fikk litt lyst å se på den for deg...jeg stoler ikke helt på de gynekologene *ler* Flott at du har el da, det var en god nyhet! Håper pergotime er det som skal til for at nurket skal sitte! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444162-oppdatering-fra-klinikkbes%C3%B8ket-tidligere-idag/#findComment-9446522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakedeig Skrevet 30. mai 2007 #3 Del Skrevet 30. mai 2007 Hallo der. Vi har prøvd å få barn i snart 2 år nå, og jeg begynner å bli ganske så lei av dette maset. Jeg skal også begynne på pergotime selv om jeg har eggløsning. Har hørt av så mange at det ikke er noe poeng å ta pillenene da, så det er litt greit å se at det er flere som er i samme situasjon. Gynekoloen min sa at pergotime ville øke antallet egg, så da er det jo for såvidt naturlig at det øker sjansene for å bli gravid. Men etter to år prøving vet jeg ikke hvor lenge til jeg klarer å være optimist.... Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9444162-oppdatering-fra-klinikkbes%C3%B8ket-tidligere-idag/#findComment-9459442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå