Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 noen som bruker denne.... hva hjelper den mot... hørte noen som fikk den anbefalt av kiropraktor mot luftsmerter.....
angelina76 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Vi brukte denne i begynnelsen fordi vi måtte gi flaske fra starten. Den er behandlet på en måte som skla gi mindre risiko for å utvikle allergi dersom dette ligger til familien. Ha står vel for hyperallergen mener jeg. Så hvis det er noen med matallergi eller andre kraftige allergier kan det være lurt å bruke denne. Hør med helsestasjonen om de tror du skal bruke denne eller vanlig nan evt ett annet merke. Har ikke hørt noe om at den hjelper mot luftsmerter. Vi gikk forresten gradvis over til vanlig mme etter ca 3-4 måneder.
Faylinn Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Fikk vite på helsestasjon at noen syntes den hjalp mot luftsmerter. Jeg brukte den en periode, og syns nok det var bedre enn da jeg gikk på vanlig NAN. Allikevel byttet jeg til HIPP pga bedre avføring, og det ser ut til å gå like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå