emlyn Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Bare lurer på om det er andre tvillingventende som er helt vanvittig trøtte. Jeg har ingen andre plager unntatt det. Nå har jeg hatt 3 rolige dager i pinsa med mye søvn, allikevel er jeg helt skutt etter 6 timer på jobb. Dessverre er det en del å gjøre, men jeg orker knapt å se på datamaskinen. Er det andre som har det sånn? Er det grunn til hel/delvis sykemelding, synes dere? Jeg tar ferie om 2 uker uansett,sykemld etter det. Men lurer på om jeg må kaste inn håndkleet enda tidligere. Er 24+2 i dag. Hvilke erfaringer har dere? For ordens skyld: Jeg har ingen andre barn, og passer på å holde et lavt aktivitetsnivå. Dvs, har ikke noe valg... Og jeg er vant med å være helt turbo, så dette er uvant!
Iltaet venter tvillinger Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei. Kjenner meg godt igjen med hvordan du har det! Ble selv sykemeldt i uke 20, fikk da beskjed fra jm om at nå gjelder det å hvile mest mulig. Trøttheten har ikkje gitt seg ennå, har termin 18 sept og tror heller ikkje at det blir lettere før eg er i mål..... Har 3 barn fra før eg då, men de er så store nå at det går ann å forklare at mamma er litt sliten om dagen:-) Lykke til videre!
toughany Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 26+1 og kjenner meg igjen... Jeg er heldigvis 100% sykemeldt siden uke 20. Har en datter på tre år, og får masse hjelp fra mannen min. Jeg er i fin form når jeg er hjemme hele dagen og sover to-fire timer (våkner til gjengjeld midt på natta og må på do, og får ikke sove igjen på to timer). Hvis jeg faktisk må gjøre noe blir jeg ganske mye trøttere. Kanskje du kan få enda noen flere prosent sykemelding? Sov godt :-)
Bentus Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Husker jeg hadde det akurat som deg.Var så sinnsykt trøtt.Det var bare helt ubeskrivelig.Lå på sofaen og sov flere timer etter jobben.Skal si deg jeg var glad jeg ikke hadde flere barn fra før da.Men synes du skal be om sykmelding om du føler for det,for jeg vet akurat hvordan du har det.Mine gutter ble 1 år 13 mai så tida den flyr.Men gled deg,det er kjempe kos og være tvillingmor men selfølgelig veldig slitsomt til tider også.Lykke til videre:o)
emlyn Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Godt å høre at jeg ikke er alene! Skjønte jo da jeg begynte å grine på jobb både i dag og i går at jeg ikke har så mye der å gjøre... så fra mandag er jeg sykemeldt. Typisk meg å tenke "uff er det nødvendig da... jeg kan jo jobbe.." Men jeg kan jo ikke det, jeg bare sitter og stirrer på pc-en og begynner å gråte hele tiden (herregud)! Føler meg som den klisjè-dama... Skal bli godt å få sove nok. Vi skal flytte også, så trenger nok den energien jeg kan få Bentus, så kjekt å høre at du koser deg med guttene dine. Jeg gleder meg masse!! Føler meg priviligert som får to i ett smell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå