Gå til innhold

hva skjer på hjemmebesøk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av helsesøster i morgen... Lillegutt er da 6 uker.. Fått litt sent pga papirer ble sent feil og slik... Men hva skjer egentlig på sånne hjemmebesøk?? Hvor lenge ca varer di?? Nå har vi jo kommet litt igang her så har ikke så veeeldig mye jeg lurer på og sånn heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skjedde det ikke en dritt! Fullstendig bortkasta tid spør du meg.... Sorry at jeg er negativ, men jeg fatter egentlig ikke hva hun gjorde her, men det er vel bare for å sjekke at man har tak over hodet antar jeg :) Tok en times tid, ikke noe å grue seg for. Jeg kokte kaffe og bakte boller. Helt bortkasta det også, hun ville ikke ha noe som helst :)

Skrevet

Her fikk vi div. brosjyrer, hun så litt på lillegutt, prata om viktigheten av å trene nakken, lurte på om vi hadde noen spm, og satte opp de to første kontrollene vi skulle på.

Hun fikk kaffe og kjeks, og både spiste og drakk :)

Skrevet

Jeg synst det var koselig jeg å få treffe hun vi skulle ha som HS, og så var det jo kjekt å vise frem lillegutt da;)

Vi fikk spørre om det vi lurte på og slikt, og hun fortalte litt forskjellig. Avtalte neste time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...