Gå til innhold

Babytravel fra babyproffsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Jeg prøvde den igår, og synes den virket solid og god. Er nyskjerrig på andres mening...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem av modellene tenker du på? Finnes flere typer. Jeg har Babytravel Smart og er fornøyd:-) Funker faktisk fint ute i terrenget også bare man husker å låse hjulene:-)

Skrevet

Jeg tenkte på den dobble skal bruke den som søskenvogn. Den har pluss for hardbag i rett retning.

Skrevet

Den kjenner jeg dessverre ikke til......

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt tvillingvognen et års tid til to 2-åringer, og den fungerer bra. Skal ha en til nå så skal også kjøpe hardbaggen å sette på. Syns dette virker som en bra løsning for to tette barn. Baggen koster ca 1000SEK i tillegg til vognen og er forholdsvis stor, så en rimelig løsning i forhold til konkurrentene. Vi vurderte også OTH, TFK og Phil&teds, men valget falt på denne. Vognen er god å trille, har to separate kalesjer, noe som er ett pluss og god liggestilling. Håndtaket har blitt noe slitt på vår vogn, ellers har den holdt seg godt ("hard bruk" (dagmamma brukt hver dag) og stått ute)

Vognen blir forresten forbausende liten når du slår den sammen. NB det er ikke plass til softbag i den, så har men en liten tass må man ha bagen til.

Skrevet

Det er egentlig greit nok om det ikke er plass til softbag, vil helst ha den lille nye mot meg... Var også pluss at det var seperate kalesjer.

Vi kom frem til at vognen + hardbag kostet ca 5400,- nok. God pris det, syns egentlig at OTH blir for dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...