Gå til innhold

hvordan har det gått med dere som har vært på ul i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spendt på og høre;) fikk dere vit kjønn? ble termindatoen flyttet? det var en herlig opplevelse tenker jeg, kan nesten ikke vente til 7 juni...da er det vår tur;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også på ultralyd den 7.Juni =)

Klarer nesten ikke vente...

Skrevet

me og skal på ul 6 juni gleder meg kjempe masse. er bare i uke 17 da

sååå eg håpe me får se kjønnet

Skrevet

hei hei. jeg var i dag...sov ikke stort i natt...gledegruet meg masse. fikk vite at alt var i skjønneste orden med lille PRINSESSA:) jippi jeg får jenta jeg ønsket meg:) termin ble flyttet fra 2.nov til 4.nov

lykke til de som skal den nærmeste tid.

gøy dette her:)

Skrevet

gratulerer anele. så koselig og få ei litta tulle;) stemte magefølelsen du hadde?

Skrevet

Grattis anele...... så kjekt..... Gleder meg veldig til det blir min tur....

Skrevet

turte ikke ha magefølelse..hehe...for jeg ønsker meg så inderlig en jente:)

Skrevet

Hvordan gikk det Its Magic med novemberbarn? Du skulle på ul i går....

Skrevet

Det gikk flott, alt er bra med den lille:) Den gjemte seg ganske bra, så det var umulig å se kjønn. Så nå bestiller jeg med en privat ultralyd om noen uker hos Dr. Heggelund igjen. Jeg døøøør rett og slett av nysgjerrighet. Inntil videre kaller vi h*n det lille spøkelset Laban, ettersom det så ut som et lite spøkelse der inne:)

Skrevet

Skjønner du vil vite det ja. Er sååååå utålmodig selv. Det er så spennende at man klarer nesten ikke å vente.

Får nok vite det i morgen håper jeg..

Skrevet

Jeg var på ul 24 mai.. litt tidlig, men det hadde sine grunner.. gikk i 10 uker å var veldig bekymra.. men alt var bare bra med den lille tulla mi... fikk greie på at jeg får jente....

Skrevet

jeg skal på UL 15 juni

gleder meg virkelig og håper den lille krabaten er litt mer samabeidsvillig nå enn det var når jeg var i uke ti- da ville den sove og bli brydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...