Phantom´ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 mener å ha lest det et sted. Mye billigere for meg som tester i ett kjør... Klarer ikke vente vettu....
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 En EL-test kan/vil slå ut dersom du er gravid, ja:o) MEN du kan visstnok ikke stole på den alene.. Lykke til:o) Håper du er gravid:o)))
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 "Et positivt resultat på en graviditetstest betyr at du er gravid. Et positivt resultat på en eggløsningstest kan bety at du enten er nær eggløsningen, er gravid eller at testen feilaktig har slått ut på noe helt annet. Med en positiv graviditetstest er det ingen tvil, mens en eggløsningstest kun kan gi håp og aldri noe sikkert svar". Dette har jeg hentet fra pernille.info
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg fikk svaak positiv grav.test i går kveld, men 2 veeeldig positive EL-tester. Jeg fikk positiv grav.test i dag tidlig. Så for min del sto EL-testen ut ved graviditet, men jeg vet ikke helt om man bestandig kan stole helt på dette. Likte greit å benytte graviditetstester for å ikke bli lurt Lykke til!!
Phantom´ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Da oppsummerer jeg med at det er OK å bruke El-tester, men at det er greit å kontrollsjekke med en grav-test om man får 2 streker på el-test Takk for svar!
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg fikk positive el-tester 4 dager på rad, sterkere og sterkere. Og jeg er gravid! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå