Gå til innhold

Er det andre enn meg og sambo som ikke sier "Jeg elsker deg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde ikke vært sammen lenge før lille knøtt ble påbegynt, og nå har knøtt levd i ca. 10 mnd.

Jeg har sagt til ham at jeg elsker ham, og han har svart det noen ganger, men han sier det aldri først, så da tar jeg det som et hint at jeg ikke skal si det mer. Syns det er trist, merker det gnager litt i hjertet. Kanskje han rett og slett ikke elsker meg?

Vi har det veldig fint sammern, og sier jo glad i deg osv. Forholdet vårt synger absolutt ikke på siste vers.

Om to tre måneder har vi vært sammen i to år. Har så lyst til å kunne fortelle ham hvor mye han betyr for meg, men føler ikke at jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har omtrent samme historie som dere, hadde vært sammen i 1 mnd da vi fant ut at jeg var gravid, og nå er lillemann 9 mnd. Vi sier sjelden at vi elsker hverandre, og isåfall er det nesten alltid jeg som sier det først. Han svarer alltid tilbake at han elsker meg også. Men han sier flere ganger hver dag at han er glad i meg. Jeg syntes også det var litt trist at vi ikke bruker ordet "elsker" så ofte, så jeg spurte han om dette for en stund siden. Da svarte han at han ikke visste hvorfor men han hadde litt problemer med å si "elsker deg", det ble liksom for stort til å bruke i hverdagen. Han ville heller spare det til spesielle anledninger. Dette synes jeg er litt søtt, blir enda mer spesielt å høre det når det er så sjelden.

Det jeg prøver å si er at det behøver ikke å bety noe at dere ikke sier til hverandre at dere elsker hverandre. Det viktigste er at dere gjør det, og viser det med handling :)

Skrevet

Ingen fler? hvor lenge er det vanlig å være sammen før man sier det mon tro?

Skrevet

Vi hadde vært i lag 3 uker før han sa det til meg. Nå har vi vært gift i et år, og sier det hver dag!

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år nå og bruker nesten aldri ord som "elsker" For oss er det et utsagn som er veldig sterkt og som vi "sparer" litt på. Sier vi er glade i hverandre ca 100ganger om dagen og etterhvert har det blitt en slags frase, nesten på lik linje med vi sees... det betyr ikke at vi er mindre glade i hverandre av den grunn. Finnes jo tusenvis av måter å vise at man er glade i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...