Phantom´ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Blir SKIKKELIG sur om tanta kommer nå altså.... Men våger i grunnen ikke å tro at noe er på gang. Brukte 10pp sist, og er blitt noen år eldre siden den gang. Men det er jo lov å drømme.... Har trodd tanta skulle komme siden fredag, men hun lar vente på seg. (testa i min iver på fredag, men fikk bare 1 strek) Det murrer i magen og murrer i ryggen, tappen er laaaangt oppi der et sted, var åpen i i hele helgen, men nå mer lukket... Vet ikke hva jeg skal tru jeg.... Får ta en test i mårra, om det fremdeles ikke har blitt noe tantebesøk. Ventedager går bare såååå tregt...
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 men det er iallefall godt å vite at du ikke er alene!! jeg går og kjenner på uggenhet, og lett svimmelhet, og ømme pupper og alle symptomer som var der ved siste graviditet, men jeg tør ikke håpe at rompetrollet skal sitte allerede 1.pp.. Har IKM fredag. Sist testet jeg positivt 2 dager før IKM, og har så lyst å teste i morgen, men tør liksom ikke... Lykke til Phantom
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Heisann! er på dag 31 selv jeg, men tror min syklus er på 35 dager denne gangen... har såååå lyst til å teste, men bør nok holde meg noen dager til ja! Håper du har hellet med deg, og at det blir februara-baby på oss begge!!!
Phantom´ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Da var snart dag 32 over også.... Uggen, så det er nok noe i gjerde... får se hva natten bringer. Ikke noe utslag på el-test i går i alle fall. Kom no da tante, om du har tenkt til å komme....
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 hei igjen! jeg testet den dagen jeg da....og er .....GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!! Så min slo ut 4 dager før ikm! Har du tatt en test eller har tanta kommet nå?? Nysjerrig vet du....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå