Gå til innhold

Dere med babyer på1-2 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres barn? veit at det er veldig ulikt men har bare lyst til og høre.... Min på 6 uker sovner rundt 12 på natta, sover til 4-5... Noen ganger bare til 3.. så spiser han, og sover igjen til 8 tiden... spiser litt igjen og sovner kanskje igjen i 9-10 tida, sover da 1-2 timer... Ellers på dagen sover han ikke så mye, sover max 2 timer inne i vogna, vist vi triller ute kan han sove litt lengre eller vist vi kjører bil... på kvelden er han også mye vaken... Men han sover heldigvis mye på natta, og det er godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt ble to mnd forrige uke.. han sovner i 10 tida på kvelden, sover til 7-8 tida på morgenen.. da vil han ha litt mat så sovner han igjen. da pleier han og sove til 10-11... :) men han pleier og være våken store deler av dagen da, sover kanskje 20 minutter to ganger om dagen..

Skrevet

Min jente på litt over 1 mnd. sovner som regel et sted mellom 22-23. Sover til et sted mellom 02-04. Får mat og sovner etter ca en time. Sover da til et sted mellom 07-09. Men det er variasjoner her også. Ingen dag er lik. Hun kan sove masse på dagene i tillegg, men noen dager sover hun omtrent ingenting før på kvelden.

Skrevet

Min er 3 uker og har et slik mønster med mat og søvn (cirka!!)

Sovner ca 23

Pupp ca 03 sovner 03:30

Pupp ca 06-07 sovner fra ca07 - ca 10

Pupp ca 10 Kan duppe av

Pupp ca 11:30 Sover fra 12-14/15

Pupp kl 15 sovner noen ganger til kl 18

Pupp mellom kl 18-19 Kan duppe av til kl 21

Pupp mellom kl 21-22

Sovner ca 23

Noen ganger vil han ha mat 3 ganger á 5 min på under 3 timer (gjelder kvelden), så da er det bare å slenge fram boobsa hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...