Hera83 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg og samboeren min hadde en liten prat i går. Pratet om når jeg skulle slutte med p-piller etc. Ble enige om at jeg skal bruke dem i en mnd til!!! Utrolig spennende! Har "bestemt" at jeg ikke skal teste for el og graviditet hele tiden, men jeg mistenker at jeg blir av dem som tester og tester likevel...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei! Så spennende Vi snakket faktisk om det samme i går. Tenker litt på å slutte med pillene i oktober. Spennende ja! Men veldig skummelt også syns jeg, så det er ikke helt 100% bestemt ennå. Tenkte å begynne å spise litt sunt nå framover + komme meg ut litt mer for å gå tur. Så er jeg litt "forberedt" liksom, hvis det blir prøving fra oktober
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hehe vi er i første pp nå, og det er egentlig ganske skummelt ;-) I helga fant gubben ut at jeg måtte begynne å trene mer (holde asma i sjakk med minst mulig medisiner), og han skulle begynne å lage sunnere middag. - Han snakket også om at jeg måtte slutte å spise snop og potetgull. -Det litt nølende mannen har vist begynt med "nesting".... :-D
Hera83 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Så gøy at dere har begynt å prøve! Jeg tror nok det er vanlig at det er ganske skummelt, blir jo en stor forandring i livet vårt. En god forandring.. Samboerne våre er ganske søte da! De har ofte en litt annen tilnærming til dette med graviditet, men jeg tror nok de tenker på det på sin måte de også. Min har begynt å se på stasjonsvogn, mener at bilen vi har nå er for liten. Også satt han og leste på nettet for en stund siden om hvor lang tid det tar før man kan bli gravid etter bruk av p-piller. Sååå søt atte!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ny stasjonsvogn blir levert neste uke :-) Har jo en fra før da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå