Snuppa's mamma Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei går det bra med deres søte små?? Noen forandringer?? Er jo litt nysgjerrig jeg da på hvordan det går med dere:) Ingen særlig forandring på min lille jente. Noen som skal på Riksen til tirsdag på såkaldt hemangiom møte??? Tror vi skal det, er jo litt greit å få med seg litt info og å få disse legene til å se henne på nytt!! Klem fra
mamma og snuppi lupp. Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei på deg. Jeg sitter å venter på brev fra sykehuset her jeg bor, slik at vi får undersøkt snuppa. Kontaktet fastlegen min, og han var usikker på hvor han skulle sende henne, alternativene var barnelege, kirurg eller hudspesialist. Men vi skal i første omgang til barnelege på sykehuset, oxo får vi se hva som skjer. Det hadde vært interesant å vært på det møtet, når på tirsdag er det?
Snuppa's mamma Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Du har ikke vært på Hudavd på Riksen asså?? Ville anbefale deg å få en time der, der kan de dette virkelig godt synes jeg!! Få legen din til å sende en henvisning!! Angående dette møte tror jeg du hadde fått brev i posten hvis du er i systemet deres, jeg har hvertfall fått time der og de setter av 15min til hvert tilfelle står det!! Hvis ikke kan du bare ringe selv også kanskje til hudavd å høre om dere kan komme?? Vet jo ikke om dere bor langt unna, men jeg hadde kanskje ringt å hørt!! Håper det ordner seg for dere da:o)
mamma og snuppi lupp. Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ringte Hudavd på Riksen jeg, men jeg måtte ha henvisning fra legen. Men hvis dere skal, så hadde det vært morro å hørt hvordan det gikk. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå