Gå til innhold

Anbefalte innlegg

å handle inn ting som den lille spiren skal ha til den er født... som f.eks vogn, seng ol. Jeg solgte alt mitt etter den førstefødte da jeg var overbevisst om at jeg ikke skulle ha flere... men så feil tok jeg. Klart jeg ønsket meg et barn til... de gir deg jo så utrolig mye. Jeg syns det er litt skremmende å begynne å kjøpe inn så tidlig også... men likevel så trasker jeg inne på babybutikkene og ser på alt jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9443040-n%C3%A5r-begynner-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg venter til etter ordinær ul før jeg skal kjøpe inn noe stort..

skal på ullevål den 14/6, og kommer nok ikke til å føle meg heelt trygg før ul er over!

men har tenkt å handle inn litt i sommer, ja, siden det blir uansett så mye ting man trenger! og veldig dyrt for alt på en gang!

Jeg vil også vente til ordinære ul 28 juni...Det med kjønn synes jeg er vesentlig iforhold til farger etc.....Blir vel utover sommern.....

Skal på foreldre og barn messa fredag og vi skal på en ul torsdag så om de ser hva det er så blir det nok vognkjøp om vi kommer over et knall tilbud..........så morro.gleder meg som en unge.......Det er jo så koselig å gå og se i butikker på så mye søte nusselige småttistøy...

det er jo veldig opp til enhver når man føler for å kjøpe ting:) Selv har jeg kjempe lyst til å begynne allerede nå, men vil nok som smått begynne litt etter litt tenker jeg. Venter iallefall 1-2 mnd med å kjøpe de store tingene, men litt etter litt vil jeg begynne å kjøpe små ting som litt klær og sånt, gleder meg hehe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...