Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg begynte med det, siden snupp bare spiste to måltider i døgnet. (var rundt ni-ti måneder da.) Nå spiser hun kun en gang i døgnet og jeg er egentlig helt fornøyd med å bare amme på en pupp, men har hørt at man kan bli skjeiv av det.. Noen som vet om man ikke burde gjøre det?
haater husarbeid Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har nå ammet ett måltid på morningen med kun en pupp siden han var 6 mnd gammel. Han er nå ni mnd gammel. Jeg produserer vel ikke all verdens melk lenger, så jeg er ikke så innmari skjev ennå Men den ene puppen er flat som en pannekake mens den andre er det litt hold i hehe- Så lenge du ammer i det hele tatt, er det vel det viktigste. At babyen får morsmelk mener jeg.
jippii Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 vil tro at den ene puppen blir litt større enn den andre ja.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Det er helt normalt å ha ulike produksjon på brystene. Jeg fullammer enda, men venstre brystet produserer veldig mye mer enn det høyre. Det er forskjell i størrelse på brystene, men forhåpentligvis er det bare jeg som ser det ;-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har mest melk i høyre bryst og jenten min på fire måneder nekter derfor å ta venstre. Har allerede sluttet å bruke venstre. Jeg har også endel forskjell i størrelsen på høyre og venstre side. Men de blir vel lik igjen når man er ferdig med ammingen?????
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 jeg har alltid bare ammet med en pupp pr måltid, men da er d jo neste pupp til neste måltid (annenhvert). så da gjalt spm kanskje ikke meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå