Gå til innhold

noen med bilder kanskje?


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Hei, har noen profiler m bilder kanskje ? Spennende og sammenlikne mage med andre !=)

 

Klem klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å legge ut, men føler magen min bare ser snål ut nå fordi den er oppblåst. Hvor langt på vei er du, og har du fått mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 8+1 idag, er kjempe oppblåst jeg og ;) men har begynt å vokse bittelitt nederst liksom, skjønner? ;p

 

hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+1 i dag, så et stykke igjen å gå. Men skjønner hva du mener..Sist jeg var gravid(tok abort i uke 8 - mange år siden!) hadde jeg en veldig hard, stram kul nederst på magen. På den tiden var jeg veldig slank, og som jeg sa til venninnene mine; jeg reagerte ikke på at mensen var borte, det som fikk meg til å stusse var at jeg ikke kunne se min egen vagina lengre :P Og det var rundt uke 6, så da fikk jeg mage ganske tildlig.. Men ikke noe sånn nå dessverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner.. jeg er ikke sånn super-slank, er 173 høy og veier 73 kg :)

 

men er skikkelig oppblåst.. hvordan "smerter" har du da? kjenner du voksesmerter nederst i mageregionen? stikkinger?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinger har jeg hatt en del av - også når jeg hoster o.l. på høyre side. Akkurat nå er jeg litt paranoid, for jeg blødde litt på søndag, og fikk beskjed om at så lenge det ikke var smerter så var det nok ufarlig (sjekket også med gu, og alt så bra ut heldigvis) - men dermed sitter jeg hele tiden og innbiller meg alt mulig rart. Blir helt tullerusk :) Hvordan smerter har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

voksesmerter i magen liksom, kjennes ut som noen drar livmora mi i stykker ;P og stikkinger på begge sider !!=)

 

og brystene, de tar drepen på meg!!! Auauauau!!! men men, tror ikke du skal bekymre deg for blødninga =) mamma blødde hver dag mens hun bar på meg, og alt har jo gått bra der ;) og som sagt, så lenge du ikke har smerter.. Man blir så lei seg og redd når man leser alle inleggene her om SA og MA... så, jeg vurderer og skrive et inlegg om at hvis de skal skrive om dette, bør de holde seg til EN tråd eller EGET forum.. for å lese om dette hele tiden er ikke bra i det hele tatt for oss som håper h*n klorer seg fast inni der :) Vi har faktisk ikke godt av å gå rundt og være bekymret i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det, jeg forsøker bevisst å unngå de innleggene, orker ikke lese dem dessverre. Så det var en som la inn et ønske om at alle som hadde SA/MA skulle skrive det tydelig i overskriften, sånn at man kunne velge å la være å lese dem.. Og det var jo en god ide..Selv om man ser dem likevel da :/ Synes det er så fryktelig mange av dem, så er ikke rart man blir redd. Skal til legen i dag for å få sykemelding (ligger hjemme med streptokokker) og håper han kan roe meg ned litt på de blødningene og - kan aldri få høre nok ganger at det ikke trenger å være noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...