Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har en kul i mitt venstre bryst, på oversiden, ca 4 cm fra brystvorten, hard og liten som en ert. Jeg ammer, men dette har ikke noe å gjøre med en tett melkegang, kjenner forskjell. Er livredd, skal til legen senere i dag. Noen som har erfaring med kuler i brystet? Jeg er jo bare 28:(
nytt familie medlem på vei Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde en kul på siden og gikk til lege og fikk mammografi. Det viser seg at det var en kjertel. Bra at du skal til legen og få sjekket det. Ikke fordi jeg tror den er farlig, men det er så viktig å få gjort slike ting. Ikke noen vits å gå å være redd!! Lykke til:)
esmase Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har en fettkul på størrelse med en drue i det høyre brystet. Har vært en gang på ultralyd og to ganger på mammografi (mars og mai) Skal tilbake i oktober,men så lenge den ikke endrer seg,så trenger jeg ikke å bekymre meg. Den kan fjernes,men det mente kirurgen at var unødvendig foreløpig.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hadde også en sånn kul da jeg amma...det var i armhulen, noe som karakteriseres som en del av brsytet når det kommer til kreft, så jeg blei jo veldig redd. Men det var en kjertel det!:-) Håper ting ordner seg hos legen!
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Mamma hadde dette da hun var ung, men det var også bare en kjertel. Få det undersøkt, men ingen grunn til å bekymre deg unødig når sannsynligheten er mye større for at det er en kjertel.
manonym Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har kul i begge brystene, var å sjekka det da jeg var ca 18 år tror jeg det var. Fikk ultralyd av den, og tok prøve av den, var bare en kjertel. Men det tryggeste er jo å få de sjekket.
peppa Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Veldig lite sannsynlig at det er kreft. Men greit å få det sjekket. Sannsynlig en kjertel eller fettkul.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde også en kul i det ene brystet.Tok mammografi og ultralyd.Det var en godartet svulst/kjertel. Jeg fikk den kirurgisk fjernet. Nå er den på tur tilbake igjen,så jeg skal også dra til legen. Det går helt sikkert bra.De fleste jenter har kuler i brystene fra tid til annen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå