Gå til innhold

Jeg er invitert på sommerfest samme dag som nurket skal ha sin første vaksine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett frem til den dagen lenge og pumpet melk for å ha klart i frysen. Da jeg oppdaget at han skal ha sin første vaksine samme dag ble ikke gleden like stor lenger. Er usikker på om jeg vil gå i det hele tatt nå :( Mannen sier at jeg skal gå og at han jo må klare å ta seg av han om han blir litt sutrete og får feber, noe han selvsagt klarer. Er nok en hønemor. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette klarer mannen din helt fint! Gå på sommerfest og kos deg!...;)

Skrevet

Gå på festen - det er kjempeviktig å komme seg litt ut engang i blant . Båder for mor og for far. Skulle det bli noen reaksjoner så er det ofte trøst som skal til(evt en paracet ifg helsesøster) og da er jo far like god:O

Håper du får en fin sommerfest!!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er bare å dra på fest det!:-)

Han blir jo ikke noe mindre sutrete av at du drar, og han har pappa der som kan trøste. Kan jo hende han ikke reagerer i det hele tatt på vaksinen, og da er det jo kjipt hvis du blir igjen hjemme og depper over at du ikke dro på sommerfesten.

Skrevet

Jeg hadde dratt. Mannen din klarer seg fint med gutten og han sier jo også at du bare skal dra. Han blir nok bare litt sutrete og det blir han uansett om du er hjemme eller ikke.

Dra ut og kos deg på sommerfest :-)

Skrevet

Dessuten kan det gå kjempefint etter vaksine! Hos oss var det ikkeno tegn til nedsatt allmentilstand

Skrevet

Hvis du er redd for at babyen din skal få ubehag/feber etter vaksinen kan du jo ringe ned til helsestasjonen og få satt vaksinen en annen dag? Det pleier ikke være noe problem, flere i min barselgruppe gjorde det!

Skrevet

Tusen takk jenter! Dere har overbevist meg, jeg går på festen og koser meg! :-)

Skrevet

Akkurat dette skulle jeg også svare. Utsett vaksinen med noen dager, så slipper du å sitte på sommerfest med en dårlig følelse i magen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...