Agne Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er nå på el dagen, kjenner jeg på smertene i magen. Jeg har jo fått noen gode råd fra dere og får prøve om noen funker. Det er helt riktig, selvfølgelig, å legge babyprosjektet på is for en periode, men så er det det å klare å gjøre det da. Ellers så er det en del andre gode råd som også kan følges, både de ene og de andre......Jeg skal jobbe med saken i kveld... Må bare si at jeg jo er litt satt ut selv av situasjonen mht hans problemer og det er litt vanskelig for meg å yte maksimalt. Han har nå vært syk over to mnd og jeg er rett og slett så sliten av depresjonen. Det er heldigvis ikke slik fatt at jeg er lei av han, bare av at han er syk. Har vært sammen i 20 år og han har hatt to depresj. før så jeg vet jo at det går over. Jeg skjønner jo intelektuelt at det er krise at jeg, i vår situasjon, går rundt og ønsker meg baby, slik som det er nå med sykdom osv. Jeg får skikkelig dårlig samvittighet av det. Jeg klarer ikke, følelsesmessig, å kutte ut babytankene alikevel. Jaja, torsdag drar jeg, de to minste på 4,5 og 12,5 og min mor til kreta i 14 dager, det blir sikkert godt.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei Agne. Jeg håper du og din kjære får en koselig kveld sammen i kveld,enten det blir det ene eller det andre med på kjøpet... Om ikke,så vil nok en tur på kreta ladde opp både deg og han som blir hjemme.Ikke tenk på å legge baby prosjektet på hylla for evig og alltid,bare legg inn en liten kunst pause om det blir nødvendig. En god klem fra meg,som håper på gode nyheter i fra din kant i løpet av sommeren )
evigoptimist Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Håper din lille ferie gjør at mannen din savner dere så mye at det blir mye kos når du kommer hjem igjen! Skal se det gjør underverker for både det ene og det andre=) Kos deg på ferie iallefall - lad opp til hverdagen! Babyprosjektet bør ikke skrinlegges, bare utsettes en liten pp. Det har du tid til=) God reise!!
skifer Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Glemte å skrive god tur da,så ha en god tur til deilige Kreta:) Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå