Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Han nekter plent innimellom å ta venstre bryst (skriker av sinne), snur jeg han til høyre bryst patter han villig. prøver å pumpe det brystet nå for å sjekke om det er mindre melk i det og evt da få opp produksjonen. Noen andre som opplever dette?
Lille L Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Ja jeg har opplevd det:) Når jeg ammet jenta mi så ville hun kun ha den ene puppen. Noen ganger innmellom ville hun ha det andre, men hun skrek også og vridde seg unna.. Det ente i at den ene puppen var større enn den andre siden det begynnte og bli midre melk. Du må bare fortsette og prøve og gi det andre brystet og ikke gi opp på den ene puppen sånn som jeg gjorde:P
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Ja, det kan være ulike grunner. Har du hatt noen tilstoppede melkeganger der kanskje? I så fall kan det være at melka kommer for sakte for han og at han derfor blir utålmodig. Det kan også være at melka kommer for fort/for mye? I så fall kan du sprute litt ut først for hånd før han får. Ikke gi opp ihvertfall, som regel ordner det seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå