MMM Baby Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg sitter her på jobb i bunn fortvilelse. Følelsene raser i hodet enda. Trodde det skulle være greit siden jeg har to barn fra før. Men det er ikke det. Gråter innimellom og drømmer meg vekk. Jobben redder meg litt, så jeg ikke blir helt flat. Jeg skrev før helgen at jeg blødde litt osv. Blodprøve var positiv ihht. HCG nivå. Men nå i helgen blødde det mye mer, rødt, klumper mm. Jeg sørget skikkelig i går og innså vel at dette er en spontanabort. Dette er den andre jeg har, hadde en for 8 år siden også. Trodde vel at siden jeg hadde hatt en fra før, at jeg iallfall ikke skulle være uheldig en gang til. Er det noen som vet hvor lenge man bør vente til neste gang vi kan forsøke å bli gravide? Er det noen som vet hvor lang tid kroppen trenger på å bli kvitt hormonene? Puppene og magen er fremdeles litt ømt.
Agne Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Så utrolig trist å høre. Det er så leit å miste, har gjort det selv. Jeg brukte ca to mnd fra sa til mensen kom igjen. tror det er veldig forskjellig fra person til person. Det sies at man ska lvente over en mens før man prøver å bli gravid igjen, men hvem kan med hånden på hjertet si at en gjør det.
Dolly Duck Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Uff, stakkars deg, dette var veldig leit! Har selv hatt 3 aborter på 10 mnd så jeg vet hva du går gjennom. Håper du kommer deg opp igjen, og ønsker å prøve på ny snart, og at du har noen som passer godt på deg nå! Vi fikk beskjed fra sykehuset etter første utskraping (var 10-11 uker) at det var lurt å vente en mens før vi prøvde igjen. Men det var kun for å kunne fastsette terminen. Så han sa egentlig at vi kunne prøve når som helst etterpå. Kroppen er klar når den er klar uansett, mente han. Noen har hormoner i opptil 6 uker etterpå, jeg vet ikke hva som er mest normalt. Tror det har litt å si hvor langt man har kommer i graviditeten. Stor klem og masse lykke til!
skifer Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Huff dette var trist å høre,jeg har selv mistet flere ganger og det gjør vondt,veldig vondt selv om man har barn fra før. Legene anbefaler litt forskjellig,noen sier vent en mens ,andre sier bare prøv når du føler deg klar. Så jeg tror du bare får gjøre som du selv føler best. Lykke til. Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå