Gå til innhold

Et spørsmål; Tok ks for 15 dager siden, bestilte time hos legen for å fjerne stiftene...

Anbefalte innlegg

Hadde 15 stifter, men pga betennelse så valgte legen å bare fjerne 9 av dem. Har fått ny time idag for å fjerne de 6 siste, og lurer på om jeg skal betale for dette? Jeg slapp å betale sist gang, mot at jeg betaler denne gangen + 6 ukers kontrollen. (Dette sa legen min, men jeg mener at dette er svangerskaps relatert, og burde derfor være gratis!) Har prøvd å ringe NAV, men de svarer ikke på tlf. Er det noen her som vet? Takker for svar :)

Fortsetter under...

På fredrikstad... Hadde stifter sist gang oxo, men det er 5,5 år siden. Kan ikke huske at jeg betalte for å fjerne stiftene da... Hadde vært bedre med tråd...

Her i Halden er ikke alt som har med svangerskap å gjøre gratis. hittils har jeg vært ute med 850 kr, og i tillegg så skal jeg betale 6 ukers kontrollen, og evnt andre kontroller som jeg måtte trenge. Det svaret fikk jeg på NAV, og jeg kan ikke få de pengene jeg bruker refundert noe sted. Man har krav på EN gratis kontroll etter fødsel, men utover det, så må man betale selv. Syns dette er helt på trynet!

Hæ?? Da jeg fikk min sønn i 2003,så var alt gratis hvertfall. Og det er det da ennå. Sjekket med legekontoret mitt og helsestasjonen og de kunne ikke skjønne hva du skulle betale for. Altså vanlige legetimer osv koster jo penger da,men ikke 6 ukers kontrollen feks,for den har jo fortsatt med svangerskapet å gjøre..! Glad jeg ikke bor i Halden for å si det sånn. Og hva har du betalt 850 kr for egentlig? Lommepenger til legen din?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...