Gå til innhold

Jippi, Martin har begynt å sove lengere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så fantastisk å ikke måtte stå opp kl 5 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk flott :) Mathias har begynt å sove litt lenger han også, utrolg deilig :)

Skrevet

5 hørtes tidlig ut ja! Her har vi nettopp nattavvent (i helga). Før sov han jo til 7 ca, men nå er han våken 6... syns det er tidlig også jeg! men alt blir en vane! Hvor lenge sover Martin nå da?

Skrevet

Han sov til 7.30 i dag. Det er helt utrolig etter å ha stått opp rundt 5 i mange mnd. Himmel på jord!

Skrevet

Så deilig da! Dagen blir plutselig veldig kort idag da!:)

Skrevet

Ja den blir jo det ;) Men de første timene når han står opp tidlig går uansett til surmuling og gjesping :D

Skrevet

Så utrolig deilig for deg:=) Får håpe det varer lenge:))) Bare litt nyskjerrig fordi jeg har ei snuppe som har begynt å våkne kl 05. Når la du han for kvelden? Sov han mye på dagen derfor han våknet tidlig? Snuppa mi er nå straks fem mnd.Var det fordi han var sulten at han våknet? Ida er stup trøtt når hun våkner , men hun finner liksom ikke roen og søvnen igjen etter at hun har fått flaska. Åhh jeg syntes det er vel i tidligste laget å starte dagen kl 05, men må man så må man...Har så innmari dårlig sovehjerte sjøl, så når hun dupper på dagen greier ikke jeg å sovne før hun er våken igjen. Blir ganske så trett utpå ettermiddagen hehe :=)

Skrevet

Han legger seg rundt kl 19 men har stått opp en gang mellom 4 og 5, av og til sov han helt til 5.30... Begynte med litt tortur om morgenen der jeg tvang han til å ligge i senga til kl 6. Gjorde det i 2 dager og etter det har han sovet til minst kl 6. Helt fantastisk :) Han sover 2 gang per dag ennå, fra 1 time til 3 til sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...