Gå til innhold

April: Hvordan har pinsehelgen vært?

Anbefalte innlegg

Me har vore hjemme og jobbet.

Har hogd ved til den store gullmedalje, skikkelig imponert av meg selv som har vore sterk nok til å klare å kløyve disse kubbene.... hehe. Trenger ikke være sterk mann nei... ;)

Me har hatt et deiligt vær, ikke alltid strående sol men varmt og fint. Spist frokost og kvelds ute på terassen, ungane syns jo det var kjempe stas.

Fortsetter under...

Lille har vært syk siden 17 mai, men en ny topp i helgen....så her har det gått i hoste, snørr, paracet, feber og nå tilslutt øreverk og legevakt.

Gubben hadde nursdag i går og jeg hadde bestilt bord på en populær restaurant i byen for flere uker siden. Skulle overraske han, men det ble jo ikke noe da..... kan ikke reise fra en hylende og febervarm LIllegutt som bare gnir ørene mot mamma og vil under huden hennes

:-//. Gubben ble overrasket over at jeg hadde planlagt dette, men ikke overrasket over at det måtte utsettes (som han selv sa). Gaven er en spahelg for to helgen 9-10 juni. Mormor og morfar skal ha Lille. Nåde den som blir syk den helgen, da blir det jo ingenting igjen av gaven til gubben :-(

Vi har hatt en kjempe fin ferie tur til Lycksele Djurpark (4 timers kjøring). Reiste på fredagen siden bhg til Nora har planleggingsdag og tilbake igår. Kjempe stas å se gjet, bjørn og bjørnunger, rein og elg, kanin, sel osv! Også sa hun på hesteryggen og rid en liten tur, hehe... Ville ri men tør ikke å ta på hesten :-D

En del ispinner har hun spist siden det var sol, og vi leid en hytte m/badstu i tre dager. Litt tull med søvingen, men ikke noen mer enn det vi regnet med. Satt seg opp etter bare en halvtime under luren sin på den ene dagen for å sjekke om hun hadde gått glipp av noe, og puff så falt hun bakover og sovnet igjen :-D Heldigvis sov både Emma og Nora kjempe bra i bilen, ellers hadde det nok blitt den siste turen for oss, hehe...

Oi for en helg dere har hatt da!! Koselig med slike turer innimellom!

Jeg har stresset med skole og tenkt på alt jeg egentlig skulle ha gjort på jobb, mens vi tilbrakte helgen hos svigers og rydda kottet hos dem! Og prøvekjørte de nye syklene våre to dager, Natalie elsker å sitte på i sykkelsetet, så i sommer blir det nok mye sykling på oss!! ;)

Alt i alt en fin helg, hadde det ikke vært for den forbanna skolegreia! (blir så irritert når jeg ikke får til eller skjønner en dritt og eksamen nærmer seg med stormskritt!!)

Meeen Natalie har kosa seg da!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...