Gå til innhold

Tvillinger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen her som venter tvillinger??

Hvor tidlig finner de isåfall ut om det er flere enn 1 "ombord" ??

Noen som vet om den HCG-stigningen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg ventet tvillinger fikk jeg greie på på fredag. Er ca i uke 7, var på innvendig ultralyd og da så de ihvertfall det, mulig de kan se det før også. Mistet den ene så har en igjen.

Skrevet

Huff da Suza. Har du hatt blødninger?

Jeg fikk tvillinger i 1998 og da fikk jeg vite det da jeg var 6 uker.

Hadde ikke ekstem kvalme eller ekstra oppblåst. Fikk litt sjokk.

Skal på ul til fredag for å se om alt er bra denne gangen, og for å ha "opptelling"

Skrevet

Hei, jeg er ca 5 uker på vei, og har alltid fått høre av svigermor at jeg vil få tvillinger siden det er samboeren mins "tur". Men, skjønner ikke helt... hvordan har dere fårr vitre det så tidlig?? 6 uker på vei?

Klem

Skrevet

Man finner det ut på ultralyd, hvis man tar det så tidlig....

Skrevet

Venter tvillinger og er 10 uker på vei. Fant det ut for 3 uker siden da jeg fikk ul pga store blødninger.

Har vært på ul igjen i dag, og det ser ut som at alt står bra til med de to. Fikk passe sjokk da jeg trodde jeg hadde mista, men så var det 2 hjerter som slo inne i meg. Har ingen tvillinger i slekta så vidt jeg vet...

Gleder meg dobbel så mye :-)

Skrevet

Hei Lotta.

Hadde en ganske stor blødning ja, skal på Ul nå om en liten time å se hvordan det går m den gjenværende.

Skrevet

reseret: Tvillinger (Da toeggede) Går bare i slekta om det er på DIN side da det er dine egg som blir befruktet. Hans slekt har ingenting med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...