Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei! Synes det hadde vært litt moro å holde liv i en ventetråd. Her er de som foreløpig har 'meldt' seg: Hobbs Inger I'veBeenExpectingYou=) Prematur Jenta 06 Brina86 *siv* *Miami* marge_82 -elisabeth79- nubse Det er ganske mange av oss nå :-)
nubse Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Vil bare si at jeg er utmeldt av "klubben" : ) Datoen for prøving fyker nedover, nå er vi nede i 5. februar! Har det rimelig gøy med dette her, jeg utfører tjenester for han, datoene daaaaler!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 OIOIOI!! Så moro!! Håper den daler enda litt da, kanskje??? I alle fall, JIPPI for deg! Og resten av oss kan jo håpe at det samme skjer for oss? :-) ?
nubse Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Kan lære deg noen triks, men de egner seg ikke på trykk her... ; )
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 For nå ble jeg ikke særlig nysgjerrig... :-)
EnLitenPrins Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er med på den Hopper like så godt inn på dette formuet..hehe =) Har vært inn på mannen ikke klar en liten stund...Men nå er mannen egentli ganske så klar!=) Han ville begynde å prøve i november...men synest det ble litt tidlig Vet ikke hvorfor...Vil liksom vente til neste sommer
*sommerbris* Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Vi venter til neste år slik at jeg kan bli ferdig med førståret på høyskolen og slik at vi forhåpenligvis får bebis på nyåret en gang=) Kanskje får jeg gjort unna mye av andreåret oxo=) Spennede å vente på noe godt=D Men jeg lurer litt på om noen av dere andre "sliter" med uregelmessig mens og derfor er redd for hvordan prøvinga vil komme til å gå..? Saken er at sambo og jeg (som sikkert mange andre) bruker metoden- hoppe -av-i-svingen...hehe;) og d gjør jo egentlig muligheten for å bli gravid ganske sannsynlig...Men dette har vi gjort i over 4 år og ingenting har skjedd...=/ Vi er jo klare over dette, og blir vi gravide før planlagt, så er d helt greit d og=) Men bekymrer meg litt for at vi kanskje må prøve noen år før spiren sitter... Noen andre? Litt direkte her...men pytt!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jo, jeg er klart litt bekymret for om det kommer til å ta lang tid, evt ikke gå i det hele tatt. Har ett vennepar som etter mange års prøving har fått konstantert av sykehuset at dette nok aldri kommer til å gå. Huff, jeg føler sånn med dem, og håper ikke det blir tilfellet for oss. I tillegg lurer jeg på om jeg skal begynne på prevansjon igjen, men er da rett for at hormonene skal tulle det til og at vi av den grunn må bruke lengre tid... Ellers er jeg vel ikke akkurat ungdom heller lngre, så føler det begynner å haste litt der og... Men nå er det jo nesten under et år igjen, da... Vi får satse på at det går rette veien for oss alle i juni/juli neste år en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå