LINDA*** Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Til dere med små babyer... (og andre og da..) Setter dere fra dere barnevogna utafor og setter babyen i barnesetet i handlevogna? Eller tar dere med barnevogna inn i butikken? Er så usikker på alt dette rundt handling og sånn. Hva er det folk gjør, liksom?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Har alltid med meg vogna, putter varene under vogna eller har "drakurv" og vogn.
komplett familie Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 jeg går aldri i fra vogna -selv uten baby oppi..... Tenk så kjedelig hvis den blir stjålet (bor i storby!) Jeg tar den med med babyen min oppi, og så har jeg en handlekurv stående på vognen ( holder den litt opp hvis den blir tung), ellers kan du jo legge matvarer under vognen hvis den ikke er fyllt opp med masse rot (som jo er fort gjort...)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Mini her er 3 mnd og ligger i bagen enda. Tar med vogna inn i butikken... Så har handlekurva oppå bagen ved handtaket og stelleveska!
Jente89 ♥ Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Når vi går til butikken så har vi med vogna inn ja.. Når vi kjører bruker vi barnesetet som er på handlevogna. når vi skal storhandle så kjører vi til butikken så vi slipper å drasse med barnevogn og handlevogn
hvemerjeg? Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Er han våken, tar jeg han over i handlevogna. Sover han, lar jeg han ligge i vogna. Dette gjorde jeg både da vi bodde i Oslo, og nå som vi bor på landet.
Learning to fly Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Bor på landet, tar vogna med uansett, om jeg så er i byen eller hjemme.
Anonym8579 Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Kommer ann på hvor mye jeg skal handle. er det bare litt så putter jeg det i vogna, er det mye setter jeg fra meg vogna ved inngngen og setter Mathias i handelevogna.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Vi bruker bare bæretøy i form av mei tai eller sjal når vi er på butikken, da slipper vi det problemet. Da har vi hendene fri:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Tar med vogna og setter kurven oppå bagen ved håndtaket. Kan ikke handle så masse tunge ting da, men det er jo begrensa hvor mye jeg gidder å ha med på tur hjem igjen også.
Maisie Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Tar alltid med vogna inn, vet aldri hva slags folk som er rundt omkring. Setter handlekurven oppå vogna, eller holder den med ene hånda. Varene på plass under vogna når vi skal hjem. Bruker også sjal, så har jeg hendene fri. Har fått meg mei tai også som vi skal bruke.
haater husarbeid Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Hvis han ikke sover, bruker jeg butikkens handlevogn ja.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 hvis jeg går alene så setter jeg vogna inne på butikken og tar ungen i barnesete på handlevogna.. om vi begge går så triller jeg mens mannen kjører handlevogna:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Kommer ann på.. Må jeg i butikken utenom trille/soveturen så tar jeg han i babybjørn.. Hvis ikke så tar jeg med meg vogna inn..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Da jeg brukte bagen i vogna satte jeg handlekorga oppå der. Passet perfekt (bagen har harde kanter og jeg klemte ikke beina til babyen). Nå bruker jeg sportsdel og da går ikke det. Tar alltid med vogna inn i butikken, og har ei handlekorg eller -vogn i tillegg avhengig av hvor mye jeg skal handle.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Tar med barnevogna med baby innpå butikken...handlekurven passer perfekt mellom vogna og håndtaket, så det er veldig praktisk!:-)
LINDA*** Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 29. mai 2007 Så det er ikke trangt i butikken altså? Og ingen butikkansatte som skuler bort på deg (med tanke på nasking...)
2julibarn Skrevet 29. mai 2007 #19 Skrevet 29. mai 2007 Barnevogna tar jo ikke større plass enn en handlevogn da. Går fint å trille gjennom butikken! Jeg setter handlekurven oppå bagen, eller drar en etter meg. Skal jeg handle mye tar jeg bilen og plasserer ungen oppi handlevogna (har da ikke vogn med.)
Bellen^2 Skrevet 29. mai 2007 #20 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tar alltid med vogna inn. Gjør som flere andre over her, setter handlekorgen på vogna, nede ved håndtaket. Hender jeg må gå litt i sikk sakk rundt i butikken hvis de holder på å plassere ut varer, og må av og til si unskyld og be folk om å passe vogner etc, men gjør mann det med et smil så går det som regel greit. Er vi på et shoppingsenter og junior er våken hender det at vi bruker disse handlevognene med fastmontert barnesete, men legger da et teppe/klut oppi for noen av dem ser ikke så innbydende ut.
Lille søtnos Skrevet 29. mai 2007 #21 Skrevet 29. mai 2007 Det går helt fint å gå med barnevogn i butikker. Noen steder er det jo litt trangt, men det finnes regler for hvor mye klaring de skal ha mellom hyllene. Når det gjelder nasking ville jeg ikke tenkt på det dersom du ikke nasker =) De fleste butikker har overvåkingskamera, og de færreste vil tro at du er en tyv bare fordi du har vogn. Mange går jo også med tvillingvogner i butikker og får de plass så får du det også.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 29. mai 2007 #22 Skrevet 29. mai 2007 Hei! Vi tar med barnevogna inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå