komplett familie Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har en sønn på snart ni mnd. I det siste har det blitt mindre og mindre mm.... Så jeg lurer på hvor mye væske må de ha i løpet av en dag for ikke å bli dehydrert? Finnes det en norm på det? Bleiene er våte og lukter ikke stramt, men de er ikke så tunge som tidligere. Håper på svar - for er ikke lett å avslutte amming når det er første mann og man ikke kan noen ting (hihi)
kattungen Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Har samme problemet selv (9mnd). Fikk høre på hs på 8mnd kontroll at de skulle ha 500ml mm hver dag, men vet ikke om min får så mye. Får bare ammet han 4xdg. Han er flink til å drikke vann, men han vil ikke ha mme. Så kan vel bare si at jeg lurer på det samme. Og hvor lenge skal de ha 500ml mm?
komplett familie Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 men hvordan vet vi at de får 500ml mm???? Jeg ammer han kun 2-3 ganger om dagen, kun morgenen som er nesten et måltid -han er sulten etter en halvtime..... skal ikke være lett dette
kattungen Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Du kan jo pumpe ut et måltid for å se hvor mye det er i puppen (hvis du gidder...). Da har du noe konkret å forholde deg til. Men flere på barselgruppa mi ammer bare 2xdg og stresser ikke med det. Kanskje vi bare må være glade for den amminga vi faktisk får til....Det er jo noen som ikke vil ha noe. Og så lenge han legger på seg og tisser, så er det vel ikke noe stress:) Hei, nå beroligger jeg meg selv også, hihi!
komplett familie Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 helt sant det, er slik jeg også tenker. Men innimellom hadde det vært greit å ha en mal å gå etter..... Og pumping -uff nei, det tror jeg at jeg står over.... har egentlig aldri fått det til, så da kommer det vel ikke mye nå. Så lenge han er fornøyd er jeg fornøyd - men igjen ingen som vet hvor mye væske de trenger????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå