Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 finnes det en som man kan liksom putte mellom beina..sønnen min beg med skinner og da er det ikke like lett å få han oppi uten å ta de av hver gang han skal inn el ut av den...
mammaentiltrulte Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 ta en tur inn på tettinntil og spør de damene der, mange eksperter på bæring
Murmeline Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hofteskinner? Spørs om det er lurt med bæring mellom bena hans da?? Ville tro at det er bedre med mayawrap eller noe annet hengekøyeaktig.. Men vet ikke sikkert da. Jeg ville sjekket med fysio eller barnelege først, du har vel sikkert tett kontakt med slike fagfolk? Av spørsmålet ditt tenker jeg babybjørn først faktisk..
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 nei ikke hofteskinner men på føttene mellom beina er født klumpfot.så beg m skinner i m er sånn som ser ut som skatebord på en måte m sko på
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 derfor så vanskelig med å få oppi for den går mellom beina og vil ikke ta av og på den hele tiden..
Murmeline Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 aha, sånn å forstå. Ja, da blir det mei tei eller babybjørn/tilsvarende som blir enklest tror jeg. bb er grei frem til de blir 5-6 mnd, da blir de gjerne for tunge for ryggen (den nye med ryggskinne er visst såååååå mye bedre). Mei tei kommer i mange forskjellige former. bb-lignende bæreseler finnes det også mange av. en mei tei kan brukes lengst, og gir derfor mer for pengene.
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 men hvordan er den til bb er den sånn at man kan få den på uten å ta av den skinna
Murmeline Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 www.babybjorn.com www.tettinntil.com http://www.kenguruloftet.no (sjekk mei tei der, se beskrivelse av hvordan den er mellom skrittet til baby; smal og fin, noe som sikkert er en fordel pga problemet til babyen din + ta den på/det praktiske
mammaentiltrulte Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 tettitett.com har en meitai som er innsving og smal mellom beina. hvis ikke er jo elastisk sjal genialt mens han er så liten. lotusbarn.no vidunderbarn.no krusedull.no selger slike sjal. men du kunne jo slengt med på et bæretreff i drammen og prøvd litt ting og sett hva som er best for dere
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 hva er bæretreff for noe egentlig.ja skal oxo på foreldre og barn messa til helga så kan jo sikkert se der oxo...for noe må jo passe selv om han har skinner.han skal ha det til han er ca 6 mnd
mammaentiltrulte Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 lotusbarn skal være på foreldre og barn messen. de selger både sjal og meitaier så da kan du jo prøve litt forskjellig der. skal være en del erfarne damer på standen har jeg hørt. bæretreff blir litt sammde som dibtreffene vi har hatt, men er en gjeng fra tettinntil som møtes og har med bæredingsene våre slik at vi kan prøve nye ting og utveksle erfaringer og spise lunsj og skravle litt. kjempe koselig. men om du ikke har mulighet til å være med og skal på et treff med drammens dibgjengen om det er noe treff snart. kan jeg ta med meitaien min så kan du prøve den :-)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 ja jeg må se om jeg få blitt med på treff da er fredager de beste dagene i lik uke.har tatt de store barna ut fra sfo så må hente de på skolen...og de dagene jeg kan er de hos faren sin...ellers kan du jo få msn adr min sender deg en pm jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå