Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har liksom fått for meg at de ikke skal ha spekemat, men det er vel bare jeg som tuller ? Ha med røkt laks ?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Vår har i hvert fall ikke fått spekeskinke når vi har spist det, fordi jeg syns det blir altfor salt for ham foreløpig. Han har vel smakt litt salami og sånn (er 16 måneder)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg ville også tenkt at det var litt vel salt med spekemat. Men går jo å gi littegrann spekemat og heller litt ekstra av tilbehøret (feks eggerøre, potetsalat, brød ol...) :-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg kommer ikke til å gi spekemat til lillegutt på lenge. For det første er det veldig salt, og for det andre er det lett for å komme bakterier i spekemat. Og de små tåler mindre av disse enn oss voksne. Min er forresten 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Ok, da var jeg ikke helt på bærtur allikevel da : ) HI
firemerkersmør Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg vil vente i det lengst med spekemat og salami. Litt pga saltet, men mest pga e.coli saken. Kan skje til 4-6 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå