ApriIbaby Skrevet 29. mai 2007 #1 Del Skrevet 29. mai 2007 Junior har vært syk siden 17,mai. Feber, snørr hoste.....dere kjenner regla. Han har vært mye borte fra bhg i det siste. Og vi fra jobb. På sødag fikk han ørebetennelse med alt som følger med :-(. Er lettere oppgitt nå, og da jeg ringte bhg i sted for å si han ble hjemme sa jeg med et sukk: "Jeg ringer bare for å si at lillekommer i ikke i dag heller...." Pedleder på avd hans svarte da: "Det er fint, for vi har planleggingsdag i dag og bhg er stengt" Jeg hadde ikke noe annet å si enn" Det var pinlig......, men da vet du ialle fall at han er syk i dag" Hilsen en FLAU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 hehehe...litt pinlig ja... Jaja..det er lov å glemme. Bare menneskelig det -Så da vet du at du bare er et menneske du også Aprilbaby men var jo greit han var syk så du slapp å ringe jobben i site liten pga planleggingsdag da..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, du kan så si. Men jeg vet ikke om det er nor særlig slik det ble heller. Jeg ringte nemlig først sjefen min og sa jeg var hjemme med sykt barn. Så ringte jeg bhg..... Også har det seg slik at bht tilhører arbeidsplassen min, så sjefen vet sannsyneligvis at bhg er stengt i dag...og da er det jo lite redelig å blir hjemme med "sykt" barn :-(( Føler meg ikke så rent lite dum nå ja...... .....heldigvis var vi på legevakta i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 29. mai 2007 #4 Del Skrevet 29. mai 2007 hmm..det ble jo litt værre da... men du kan jo dra med deg lille opp på jobben og vise at han er syk..hehe.. -kanskje ikke så aktuelt, men... Uff.. Lille må ha god bedring iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 29. mai 2007 #5 Del Skrevet 29. mai 2007 småflirer her... ja kan tenke meg hvor pinlit det øyeblikket var. Men det er fort gjort å glemme at det er planleggingsdag når dere har vore borte mye den siste tiden. Hadde kanskje vore mer pinligt å komt å stilt opp på døren... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for god bedring ønsker. Hadde nok vært værre å stå på døren der. Kanskje. Men da hadde jeg kanskje skjønt lunta......visste det skulle være planleggingsdag i en annen bhg jobber eier (burde kanskje ringt en klokke?!?!?) Og når ingen var der. Da hadde jeg i hvertfall sluppet denne teite situasjonen med jobben :-(. Føler at jeg må forklare sjefen hva som har skjedd. Og hvis jeg gjør det høres det val bare ut som om jeg forsøker å ro meg ut av situasjonen. Huff. Hvordan klarte jeg å surre meg inn i dette? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 29. mai 2007 #7 Del Skrevet 29. mai 2007 Hehe, jeg må le litt da.. hehe! Jeg kunne definitivt klart å gjort det samme!! Er jo flaut der og da, men er jo litt komisk i ettertid da! hehe! Ønsker dere god bedring jeg.. håper dere blir friske snart, og holder dere friske en stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå