Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 I går fikk jeg et kryss på testen... Jeg hadde IKM på lørdag, så to dager på overtid.. Jeg er redd for å jinxe hele greia ved å fortelle det, men dere er jo de eneste jeg kan fortelle dette til, og jeg må jo få det ut.. Jeg skal egentlig på utredning privat på torsdag, men nå blir det en annenslags time.. hehe.. Men så kommer det store men'et. Jeg er veldig veldig glad for at jeg er gravid - igjen.. MEN.. Jeg føler nesten ikke noe glede. Jeg flyr på do 20 ganger om dagen for å se om jeg fremdeles er det. Jeg prøver å tenke at: denne gangen kommer det til å gå kjempebra, men samtidig venter jeg bare på at jeg skal miste.. Jeg kjenner etter alle typer "smerter" i kroppen. Får jeg mensmurringer nå, begynner jeg å blø nå..?
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer så masse!!!! Skulle egentlig bare innom før jeg dro på jobb, men nå måtte jeg jo logge inn for å gratulere deg :-) Gurimalla, så spennende!!!! Denne gangen SKAL det gå bra - passer jo supert at du skal til privat lege på tirsdag, da får hun/han sørge for å gi deg oppfølgingen du trenger :-) Ha en fantastisk dag og kos deg med den glade nyheten!!! Skjønner at du har vanskelig for å føle glede pga nervøsitet og redsel, men tenk på at du allerede gjør alt du kan for å skape de beste betingelsene for spiren din. Det er rett og slett ikke mer du kan gjøre. Tenk på at inne i deg vokser et lite under allerede!!! Stor klem
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk!! Det hjelper å få noen oppløftende ord.. Ja det blir veldig spennende på torsdag å se hva legen sier. Forhåpentligvis så får jeg en UL også.
evigoptimist Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 ÅHHHH! SÅ BRAAAAA! GRATULEEEERER!!!!!!! Dette var koselige nyheter MinTurSnart! Håper du har hatt en flott dag, med din lille hemmelighet=) Dette skal gå bra! Nå får du all mulig god oppfølging, så senk skuldrene og se for deg et liv med din lille spire=) Skjønner godt at frykten ligger på lur, men ta en dag av gangen og gled deg over at spiren vokser for hver dag som gå - da er du en dag nærmere målet! Bruk oss her inne til å dele alle dine bekymringer, når mange deler dem blir det litt mindre på hver enkelt! klem
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Ååå... ! Du vet akkurat hva du skal si evigoptimist. Du har alltid noen gode ord på lager.. Jeg blir så glad når jeg leser dette.. Jeg skal til gyn imorgen og får sikkert tatt UL der, og jeg har fått tidlig UL på Ullevål 12. juni, så jeg gleder/gruer meg masse. Jeg har virkelig en god følelse denne gangen, så jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra. Jeg skal gi dere en full rapport imorgen! Klem..
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Ville bare ønske deg masse lykke til i morgen!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk og håper du har en snill gynekolog som kan vise deg det lille mirakelet ditt på UL og som tar seg tid til å gi deg noen beroligende ord på veien - det fortjener du! Venter i spenning på rapporten :-)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Tusen tusen takk! Jeg har vært hos gyn nå, og det gikk kjempefint. Jeg testet svakt positivt enda, men det er enda veldig tidlig. Er 4+5 idag. Hun tok innvendig UL på meg, og kunne ikke se noe galt med hverken livmor, eller eggstokker. Det var mye tykt slim der, og det var positivt Alt så normalt ut. Hun kunne ikke se fosteret enda, men det var heller ikke unormalt da det er veldig tidlig. Jeg fikk resept på crinone i gele form som skal smøres i kjeden hver dag, og albyl-e. Så nå har jeg vært og hentet det. Men fy fader så dyrt crinone var. Over 500 kr pakken, og jeg skal ha seks pakker. Men det er absolutt verdt det. Jeg skal på UL på Ullevål den 12. juni, også skal jeg tilbake til henne den 20. juni. Bare sånn tilfelle de ikke klarer å se hjertet banke den 12. Så nå skal jeg bare krysse alt jeg har av armer og bein, og satse på at spiren holder denne gangen. Jeg er overraskende positiv og optimistisk denne gangen.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Ååååå!!! Blir helt rørt jeg nå :-) Så flott at gynekologen var grundig og snill mot deg!! Ikke at gynekologer pleier å være slemme ;-) men tre av de fire jeg har møtt i mitt liv har ikke vært spesielt vennlige, så det var bra du fikk en god en :-) Crinone er dyrt, ja... men så bidrar det forhåpentligvis til at du får en liten gullklump om 8 måneder også ;-) Kan du ikke fylle ut sånt helsekort eller hva det heter, så får du ihvertfall igjen fra staten når du går over et visst beløp? (Kommer jo ganske langt mot det beløpet bare med crinone alene)..? Blir jo kjempespennende med UL den 12. juni - det er jo ikke lenge til heller!! Gleder meg på dine vegne og håper jeg kommer etter snart :-) Klem
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Ja det kan jo hende at jeg kan fylle ut! det skal jeg sjekke ut. Tusen takk for gode ord og bra tips.. Jeg satser for fullt på en liten babygutt eller jente i februar.. Jeg er kjempespent på UL 12. juni. Jeg gruergleder meg om du skjønner.. det er ikke helt enkelt dette her.. Jeg er helt sikker på at det er din tur snart også.. masse babystøv fra meg til dere alle.. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
evigoptimist Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Er så deilig når "vi" blir tatt på alvor av gynokologene! Suuuuger til meg babystøv og satser på å komme etter, om en ukes tid 8-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Oj det blir spennende.. Da skal jeg tenke ekstra mye gode tanker..
Sunze Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er veldig, veldig glad på dine vegne. Kjenn etter at det spirer og trives i magen :-) Kjenn etter på lykkefølelsen av å være gravid - nyt det . Denne gangen går det bra.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk sunze! Veldig deilig å høre så mange oppløftende ord her inne.. Dere er fantastiske jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå