Gå til innhold

Hvor gammel var din baby da h'n overnattet hos bestemor el.l ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lillegull overnattet hos besteforeldrene sine. Det gikk veldig bra. Hun sov faktisk litt lengre der enn hjemme.

Hun kjennner dem godt fra før siden de er dagmamma to x uken når jeg er på jobb. Har heller ikke hatt behov for å låne henne vekk - denne gangen ble det sånn fordi det ble vanskelig å levere henne på morgenen.

Takk for alle svar!

Hilsen hovedinnlegger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår var 9 mnd første gang han lå over hos besteforeldrene sine. Det gikk kjempe fint:)

Man har godt av en natt en gang i blandt som man får sove og hvilt seg litt, så er det veldig stas å se han igjen, selv om det er bare en natt det er prat om.

Skrevet

eldstejenta var 3 år første gang hun sov borte.

Og minsten var da 9 mnd

Skrevet

5 mnd.

var med morfar og samboer til sverige hele helgen, gikk som en drøm, jeg grudde meg i flere måneder, men d va INGENTING å grue seg for !!! hun eeelsker å dra på besøk til bestefar...,hun er nå 1 1/2 år :o)

Skrevet

Jenta vår var 4 mnd første gang hun overnattet hos mormor, og det gikk kjempefint:-) I dag er hun 2 år og blir yr av glede hver gang hun skal til mormor!

Skrevet

6 uker. Sov over hos mormoren sin, og fikk morsmelk på flaske. Gikk så fint så! Nå er han 18 mnd og er rett som det er en helg hos besteforeldre. Var borte fra han 5 netter da han var 10 mnd, og det har også vært noen langhelger.

Nå er det sikkert noen som synes dette er alt for mye, men jeg mener at det er sunt for barn å ikke bli helt avhengige av mamma ( og pappa). Gutten vår kjenner besteforeldrene sine godt og elsker å være sammen med dem. Samtidig får samboer og jeg litt fri innimellom, som også er sunt og viktig!

Skrevet

Lille gutt har sovet borte mange ganger hos besteforeldre! det er fordi dem har lyst til å ha han der og det er heller ikke noe problem.

Første gangen var han vel rundt 3 mnd gammel. og han har sovet hele natten frA 1 MND.

Men jeg har aldri turt mere en 1 kveld, jeg kommer alltid tidlig nesten morgen.. får å hente han.

Så jeg kommer til å få et kjempe stor problem.. da vi får en til i aug.

Så jeg vet ikk eom jeg kan klare å komme meg hjem etter 1 dag på føden, men det tror jeg neppe.

Skrevet

jeg hadde det på samme måte som deg egentlig.. men da hun var 9.5 mnd måtte vi i 50 årsdagen til svigerfar... og mamma maste og maste på å få ha henne på overnatting.. siden vi akkurat hadde vært en uke på ferie med henne (komt hjem noen dager før) så gikk vi med på det.. men skal love deg at jeg ringte hjem MAAAAAANGE ganger..og det var like før jeg dro rett og hentet henne da vi kjørte hjem..hehe.. men jeg våknet med en sinnsyk spreng neste morgning..pumpet meg litt før jeg kjørte å hentet henne kl 8.30..hehe.. hun har sovet hos mamma en gang til etter det og.. godt å få sove hele natten i grunnen.. og KJEMPE godt når jeg ser henne igjen.. men om det kommer til å skje ofte.. NEI NEI NEI..hehe

Skrevet

4 uker!!!! Hadde kolikk og jeg måtte sove ut... Hun har sovet mye hos mormor, og det går så bra så.. De har veldig godt av det, så lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...