MammaDilla Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 I ettermiddag oppdaget småen på 16 uker hvordan han snur seg fra rygg til mage, og to ganger snudde han seg fra mage og tilbake på rygg. Han holdt på med dette i 40 min. Snudde seg på magen, beljet til vi snudde han tilbake, for så å ta en tørn til. Etterpå skulle jeg bade han. Han elsker å bade og er aldri grinet i den sammenheng. Men i kveld var han helt hysterisk. Er det fordi han har lært noe nytt? Kan han ha blitt veldig utslitt? Noen som har hatt samme erfaring?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Masse sutring og grining her når hun har lært nye ting (kune "store" ting da, som å snu seg, krabbe, etc)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Litt sånn er ungen min når han er sliten. Når vi har vært på besøk eller han har trilla rundt omkring lenge:) Jeg tror hvertfall svaret er så enkelt:)
Nicita73 Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Håper det er sånn det er, for gutten men er nå 7 1/2 mnd. og sutrer hele tiden, er til å bli gal av. Tror kanskje det er fordi han gjerne vil gjøre så mye, så får han ikke til, eller det kan være tenner. Uansett, jeg begynner å bli litt sliten i hodet, og tålmodigheten min lik null. Hadde trengt en heeeeel dag alene;)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Er niok litt frustrert fordi han ikke klarte å komme seg tilbake igjen tenker jeg. Men kan hende han var veldig sliten og trøtt på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå