Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Uavgjort! Grønn og lavendel fikk like mange stemmer... Noen som har stemt på andre farger som vil endre sin stemme? (må liksom legge meg snart:p)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 De på skravle fant ut at de heier på isblå (har jo isblå øyne...) Så nå er jeg litt i tvil her...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Jepp, det er du som "ødla" hele greia:p hehe... Nå må jeg innrømme at jeg er veldig glad i både blå og grønn jeg da, litt tvilende til lillatoner... Men har jo lilla linser (og grønne, og blå)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #11 Skrevet 28. mai 2007 Fucka æ opp? hehe, enda godt eller så hadde du endt opp m den lavender farga greia *grøsse*
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 Circe, har du funnet anonymknappen?!?! Det ble grønn, kjøper nuh!
ScaryMama Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 Ikke den grønne... Den grønnfargen ser veldig utvaska ut syns jeg... Den blå er jo superfin! Lurer på å bestille en kjole fra den nettbutikken. Skal i bryllup i august og det var jo kjempe billig dette stedet du har funnet!
Circe Skrevet 28. mai 2007 #14 Skrevet 28. mai 2007 du har skjønt hvem du skal høre på.. ja, så den knappen nå jeg gitt.. kanskje greit å bruke den når jeg innimellom kommer med meningene mine????? hahaha
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Smile, jaggu godt det ordna seg;) Hehe... Lavendel er jo ikke så galt det da! Men jeg liker å skille meg ut litt også, og vil tro at oddsen for at jeg er den eneste i grønt er større enn at jeg er eneste i lavendel eller isblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå