♥Tullerusk♥ Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hallo alle sammen=o) Jeg har nå fått følsomme bryster den siste uken, ca. Det er ikke vondt eller ubehagelig når jeg tar på dem, litt følsom på knoppen, men når sambo tar på dem blir det litt vondt/ubehagelig. Skjønner ikke noe, pleier ikke å ha det. er også litt sånn små kvalm inni mellom, litt uggen... Husker du hvordan det var når du var gravid eller har det som symptom når mens/EL nærmer seg??
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2007 Glemte å legge til at jeg fikk mensen på søndag 27/5 og det var bare på dag 24 i syklusen min. Når jeg gikk å la meg i natt, så blødde jeg litt, men ikke så mye, så da brukte jeg ikke tambong eller bind når jeg sov, følte når jeg våknet i dag at jeg holdt på å blø ihjel, men da jeg gikk på do, så kom det ingenting...Jeg som vanligvis har mensen i toppen 7 dager som vanlig og blør masse, men hadde noe lunde med blod denne gangen og nesten i to dager bare...Hmmmm får se å komme meg til legen og får sjekket dette... Noen som har vært borti dette??? Blir jo helt tullerusk her. Men kan det ha noe med at nå man går på pilla og at blødningene blir lengere enn når man ikke går på pilla?? *lurerlurer*
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 hahahaha...Tror dere ikke tanta hadde gjemt seg til jeg skulle inn i dusjen... Æsj=o( hehe
ludda Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Denne stygge tanta altså men det er godt at du har humor.Uten den hadde prøvetiden blitt kjip.Nå kan du se frem til neste syklus å så håper vi en spire klorer seg fast da.Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå