Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Noen som har noen tips til hva jeg bør ta med meg til småen? Hvilke solfaktor bør jeg begynne med? Har hørt at bleier er dyrt å kjøpe i andre land(vi skal til Kypros) Bør vel ha litt lette klær som dekker hele han? Han kommer jo sikkert til å bli rosa, vi er ganske lyse. Noen med tips til meg?
Mamman til lille gullet Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Vi er tilbake etter 4 uker i Frankrike, med mellom 25-35 grader og sommer. Vi brukte solfaktor 40 på jenta som er 9 mnd. og holdt henne ute av sola midt på dagen. Når vi var i sol brukte vi solhatt og heldekkende badedrakt med faktor(finnes i baby-kles butikker). Det gikk helt fint, hun ble ikke brun, men det gjør jo ikke noe. Bleier er veldig mye dyrere i alle andre land, nesten dobbel pris i Frankrike. Har hørt det er samme i Hellas. Ellers likte hun all mat de serverte der så det var ikke noe problem, vi hadde ikke med noe slikt. Lett trille med sol-skjerm er å annbefale. God tur !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå