Gå til innhold

Skifer har SYMPTOMER..he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke såååå flink da..jeg tok en billigtest i går mest på gøy,og for å tilfredstille et visst testebehov??!!(rar jeg)og den var negativ,men jeg var bare 9 dpo da,så jeg syntes egentlig ikke det var noe å fortelle da men når jeg får skryt for å være flink åå vente når jeg ikke var det så må jeg jo nesten avsløre det da...

I dag er jeg 10 DPO..og jeg regner med å teste igjen 12 dpo.

Når det gjelder CB,så kommer nok ikke jeg til å kjøpe en sånn dyr sak før jeg har fått positiv strips bare for å bekrefte at den stemmer.

Har brukt nok penger på de der..

Symptomer tråden min startet jeg nesten litt småironisk for da var jeg bare 7 dpo,og murringene hadde startet dagen før..samt at jeg da blødde i tannkjøttet den dagen,så da bare MÅTTE jeg harselere litt,men det jeg skrev var jo sant da hvertfall he he..men jeg skrev jo og at jeg bare håpet det var symptomer på graviditet..og ikke det røde alternativet det også kan være symptomer på.

Men blø i tannkjøttet pleier jeg da ikke før ikm,var det som gjorde meg litt ekstra håpefull..

Og det er ved det samme enda,ingen nye sympt,ingen sterkere sympt..

ingen kvalme..

Men jeg er ikke like eplekjekk nå som det virkelig nermer seg..det ville være så utrolig..men det kan jo være..det kan jo det:)

Takk for alle koselige hilsner..

Og ja jeg blir jo her og fortsetter å håpe jeg om dette skrellet skulle vise seg...men det får hun ikke lov til!!!!!!!!!!!!!

Klem til dere fra venteSkifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte skrellet holde seg langt unna! :o)

Skrevet

Spent nå. Tester du igjen i morra?

Dette er bedre enn Twin Peaks, frustrerte fruer og alt mulig til sammen :-)

Skrevet

Egentlig har jeg lyst å vente til søndag med ny test men..vi får se,blir trangen overveldende har jeg jo fler på lager så he he..

Skifer :)

Skrevet

Synes du er flink jeg, skifer, som klarer å vente!

Krysser fingrene masse for deg - og håper,håper,håper,håper,håper og håper - at tante skremselet holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaangt vekk!!

*roper* UNNA, TANTE! HA DEG VEKK!! ''

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...