skifer Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Ja jeg flirer bare,skal man tro dette kan være the real thing SYMPTOMER tro,skal jeg tørre å tro på februar da.. Dette er igrunn artig for det er forferdelig lenge siden jeg i det hele tatt har jaktet på SYMPTOMER,ei heller tenkt særlig over stikking i histen og pisten ..osv.. Jeg jaktet ikke nå heller forsåvidt,jeg skulle bare ta en kjapp tannpuss,en lett en og der randt blodet,ja nå har ikke jeg selv tenkt på slikt som SYMPTOM før,men siden andre stadig nevner det så er det herved et SYMPTOM hos meg og. I tillegg strakk det skikkelig til i lysken i sted,da jeg lo av noe,jodda helt sant skikklig vondt gjorde det,etterfulgt av murringer,javisst,det murret,mensmurret gjorde det,så i dag er det og et SYMPTOM..også må ikke glemme at puppene har vært litt småømme,ja litt annerledesømme påenmåte så der..nok et SYMPTOM.. Ja nå er jeg nok gravid dere,med alle disse SYMPTOM he he.. Hvorfor det plutselig skulle klaffe etter en ca 19 pp eller noe rundt der vet ikke jeg,kanskje det har kommet en kråler,kanskje det fantes en supersvømmer blandt de den slappe lille forsamlingen av spermier denne gangen,ja kanskje puteunderrompaogbeinaoppetterveggentrikset funket denne gangen..ja hvertfall er nå SYMPTOMENE på plass.. Må ikke glemme metallsmaken i munnen da,den er viktig SYMPTOM å få med seg,ja jeg må jo bare være gravid nå hva... Hi hi..endelig har jeg SYMPTOMER igjen..nå gjelder det bare at det er graviditet dette er SYMPTOMER på..he he.. Føler meg nesten litt vågal som skriver dette innelgget,men har prøvd såpass lenge nå at noen sprell må man tillate seg,dessuten savner jeg Nungo fælt,vil i sofaen med henne og nicco og gjengen.. La oss dra en kjempeblålaaangbølge nå jenter,også hopper vi over i sofaen,ja for nå er det på tide...jeg har jo SYMPTOMER.. Ja jeg ser det slik at jeg er enten gravid..he he.. Lykke til da damer Klem klem fra enforølyeblikketoverbevistgrunnetSYMPTOMERathunkanskjekanværegravidSkifer:) (nei jeg har ikke drukket..er dere gale..med alle disse SYMPTOMENE)
skifer Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2007 Håper bare ikke dette er et SYMPTOM på at jeg har blitt spikspennagæær`n da.. Skiferristerlittpåhodetavsegselv:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei på deg skifer ) Måtte dagen din bare fortsette å gi deg flere symptomer. Så mange symptomer at du faktisk tar frem testen og legger den klar. En flott sommerdag,med masse symptomer ønskes deg. Klem i fleng fra meg )
Dolly Duck Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Vet du hva?? SELVFØLGELIG er du gravid!! SELVFØLGELIG er dine SYMPTOM helt riktige! Jeg heier på deg! Som du sa tidligere, det trengs bare EN eneste kjapp svømmer, ikke 20 millioner for å lure egget!! =) Tror vi har vært gravide samtidig tidligere (jeg skulle hatt i sept -06, mars -07 og aug -07) så jeg satser på at vi NOK EN GANG skal slå følge. Jeg har da el ca til helgen, og vil også ha termin i februar... Jeg vil jeg vil jeg vil... Savner også jentene i den store magiske sofaen, så nå er det på tide det klaffer for oss!!! Stor klem, og lykke til med forhåpentligvis NYE SYMPTOMER i kommende uker og måneder!! =)
skifer Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk jenter:) Klemmer fra Skifer.
Pandura Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Jeg må flire litt her jeg sitter! Fikk bare lyst til å si KOMME KOMME KOMME KOMME over i sofaen. Det er deilig her. Jeg følger litt med her hos dere, og gleder meg over enhver positiv test. Måtte dine SYMPTOMER bli til et rush av gravide med alle SYMPTOMER. Når skal du teste?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Kommer en hilsen fra Optimist og Tullemor1 her fra danmark og vi XXXXXXXXXXXXXXXXXX alt for at du nå får en spire..... klem fra oss begge...
Ine:) Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Lykke til med symptomjakten Skifer! Håper du snart får det sikreste symptomet og beste, nemlig en positiv graviditetstest! Klem,
evigoptimist Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Lykke til skifer! Håper det er DIN tur nå!!!
martine68 Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Du skriver så morsomt at jeg må bare le. Stemmer alle disse symptomene er det bare en liten test som skal til for å hoppe over i sofaen. Masse lykke til skifer. Sannelig har vi campert her inne alt for lenge både du og jeg. Krysser fingrene for deg jeg :-) klem fra
Beth Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Festleg, Skifer! Er du heilt sikker på at du ikkje er full? (he-he) Eg heiar på deg - det er på tida at nokon som har venta lenge får klaff nå! Nokon ordning måste det vara. Klem frå
chianti70 Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 En lattermild hilsen fra sofa'n her! - Og vet du, jeg var hos tannlegen i begynnelsen av dette svangerskapet - noe så pinlig! Hun skulle bare sjekke, med den pirkegreia si og mellom fortennene var det som om hun bare sprengte et blodkar eller noe sånt. Vet ikke hvor mange glass med vann jeg måtte skylle med før hun kunne fortsette undersøkelsen... Metallsmak - jepp her også! Husker jeg riktig om dere hadde kos dagen FØR el? Vel, det hadde vi også og spiren sitter og har sittet i over 22 uker nå! :-) Måtte le godt (av meg selv) når jeg leste om stikkinger i histen. Tenkte og tenkte - hvor i huleste er histen? Og så leste jeg pisten... Lo godt jeg! Velkommen over til sofa'n Skifer og alle andre prøvere!
skifer Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2007 Åhh tusen takk for alle koselige og oppmuntrende hilsner,både fra sofaen i drømmerommet og medprøvere og jentene i Danmark.. håper virkelig jeg kan stille med kjempenyheter om noen dager nå assa,og selvfølgelig få med dere og:) Mange koseoglykketilklemmer fra SYMPTOMjegerSkifer:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Hei skiferjenta:).. tenk.. sååå mange sympromer.. eller eh.. symptomer.. håper og krysser alt jeg har for at det er din tur denne gang.. Stor klem.. med masse babystøv fra noblonde.. xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
skifer Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk vennen Klemmeklemme fra skifer
Modesty Blaise Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Jeg syntes også dette hørtes vanvittig lovende ut!!!!!!!!!!! Nå er det jo din tur så det passet jo helt utrolig perfekt. Gleder meg til å høre om din POSITIVE test snart. Babystøv*************************************************************
Cmoi Skrevet 29. mai 2007 #18 Skrevet 29. mai 2007 skifer Høres ut som de safeste symptomer, xxxxxxxxxxxxxxx alt jeg har for at det stemmer, det har du virkelig fortjent.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 Dette bør gå din vei nå skifer-vennen. Fordi du fortjener det ).
Agne Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Nye symptomer i dag? Alltids plass for litt flere vet du.....
skifer Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 30. mai 2007 Jeg griner nesten her jeg sitter,dere er virkelig en herlig gjeng,både gamle og nye. Jeg har faktisk ganske vondt i puppsen i dag,de stikker litt av og på,og øm over skambenet,føler meg støl,men har ikke trent på seks dager. Mulig det er luft som gjør det slikt da,jeg er litt gassy;) Men akkurat nå så tenker jeg på alt som positve tegn. Ingenting jeg kan gjøre fra eller til nå med tanke på spire i denne pp,bare vente og se og krysse alt man har:) Positiv ja,tenk å få positiv test da,det er positivt det he he:) Klem fra venteSkifer
skifer Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 31. mai 2007 Hmmm.. Mange sier de får hard mage ved tidlig graviditet,da er jeg ute å kjøre hvertfall,for her er det motsatt,er på do hele tiden.. Ellers er alt ved det samme,ikke antydning til kvalm,men øm i lyskeområdet og symfysen..småsvimmel innimellom og trøtt som en sokk,men har som sagt vært syk,nei er ikke godt å si gitt. nå er det bare fire dager til ikm. Jeg synes vi har vært fire dager før ikm mange nok ganger nå,tenk så deilig om spiren endelig sitter da.. Har tester i hus,så venter bare på uteblivelse av et visst krek,så skal det pinnetisses ja..hold deg unna tante!!!!!!!!!! Ja nå ble dette plutselig en skremme vekktantetråd gitt.. Vekk tante vekk..hold deg unna ..vekk vekk vekk!!!!!!!!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 31. mai 2007 #23 Skrevet 31. mai 2007 Ikke for å terge men jeg fikk positiv 4 dager før ikm.. .. åå klarer du å vente til ikm er du kjempeflink.. klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. juni 2007 #24 Skrevet 1. juni 2007 Når er ikm da skifer ? Må vel nærme seg nå... Cb-skal jo gi korrekt svar 3 dager før ikm... Nysgjerrig jeg ? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...... Du er tålmodig og flink om du klarer og vente... Jeg håper så at du skal være gravid denne gangen.....) Noen flere symptomer kanskje?
martine68 Skrevet 1. juni 2007 #25 Skrevet 1. juni 2007 Hei på deg igjen skifer. Skvatt litt da jeg så du hadde signert ikm-lista. Og så var det bare en liten "dytt...". Med ikm den 4. er det ikke mange dagene igjen. Håper virkelig det er din tur nå. Følger spent med deg nå vet du. Om det går skeis denne pp-en også, tror jeg du fortsatt finner mange av oss her inne som trøst. Men, vi velger å leve i håpet og bygge forventninger sammen med deg. Det er så mye kosligere. Vi fortsetter å mane fram symptomer sammen med deg. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå