Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå er jeg forvirra! Det er jo en jungel av vogner og ikke minst merker der ute og jeg har INGEN aning hva jeg burde velge. Jeg bor i 6 mans bolig men har kun 3 trappetrinn opp til leiligheten. Venter en gutt i begynnelsen av august, og har allerede en lammeskinnspose som er arvet av min svigerinne. Jeg har en kombi vogn fra før, men kunne godt tenke meg en vogn som kunne brukes fra han var 4-5 måneder som ikke er så stor og tung som bassonvognen vi har.

Er det en liten sportsvogn, helst med 4 (ganske store) hjul som hadde funket godt å bytte til om vinteren? Hvor han ligger godt uten bag? Tror nemlig det ikke er plass til posen i bassonvognen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg Teutonia Mistral med vogn forlenger. Vi byttet til den da vår minste(han heter forresten Theodor:-)) var 4-5 mnd. Den blir ganske liten sammenlagt til å være 4-hjuling. Vognforlengeren gjør at den er ganske lun som sportsvogn. Vi har brukt voksipose hele vinteren i vår. Gå inn på www.lilleprinsen.no og se der, så kan du lese litt om den.

Men hvis du har en vogn å bruke i begynnelsen, vil jeg anbefale deg å vente med å kjøpe neste vogn. Dette fordi du vil finne litt ut av hva du liker/ikke liker med vogner etter at du har brukt de en stund. Det er lettere å orientere seg i jungelen av vogner når man har litt trille erfaring:-)

Skrevet

Oi, det virket KJEMPE smart! Var inne på lilleprinsen.no og titter. Vi skal uansett ikke kjøpe ny før til høsten men tenkte for å ikke bomkjøpe igjen så må jeg begynne tidlig å orientere meg litt. Så morsomt at gutten din heter Theodor også. Jeg synes det er ett knallfint navn =) Tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Emmaljunga Cerox, den har vendbart styre. Vi har vært veldig fornøyd med vår. Den blir ganske flat sammenlagt. Den er veldig lun, og du kan også ha en softbag i den. God plass!

Skrevet

Hei, skriver under på Teutonia Mistral! Denne suveren som sportsvogn, og passer spesielt godt for barn fra 5-6 mnd alder og oppover! Denne har også vendbart styre og lett avtagbar bøyle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...