Gå til innhold

Bom så kom alle symptomer jeg har lest om

Anbefalte innlegg

Ikke bare har han begynt å sparke så pappaen kan kjenne det :) Men han har også begynt å bruke blæra mi som trampoline... jeg blir stadig lurt av - jeg må tisse følelsen... rakker unge!!!

Og ikke minst har han begynt å ta så stor plass at det ikke lengre er plass til den vanlige dosen med mat... jeg spiser det jeg pleier og ender opp med å bli helt sprengt- jeg MÅ vende meg til micro porsjoner!

Halsbrannen har også tatt til.. men jeg greier enda å styre den med akupunkturmerket og litt sjokomelk...

flere som opplever at alle symptomene kom på engang? Jeg er nå i uke 27 (26+3)

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått alt på en gang, men det har sneket seg innpå.

Prøver å drikke så mye at jeg faktisk klarer å tisse noe når det kjennes ut som om jeg må - fordi smån sparker eller hopper på blæra ;o)

Jeg har plutselig begynt å bli kvalm nå jeg ... henger litt etter ;o) Den lukkemuskelen mellom halsen og magesekken vil ikke helt fungere som den skal. Tror jeg mere gulper enn har halsbrann... Er ikke halsbrann som om det brenner i halsen? Kjennes mer ut som om det ligger mat i halsen min... men men, med mye drikke så renses halsen fint ;o)

Er i uke 27 (26+4) så samme dagen som deg Celene2.09.07 ;o)

Du, vi burde seriøst bytte msn adresse... så vi kan holde følge med hverandre nå som det nærmer seg ... :)

Det var et lurt tips... ha mye veske inne når tissefølelsen kommer :)

Vi lurer rett og slett systemet :) (det føles iallefall slik).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...