Gå til innhold

Andre som også er skikkelig kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm hele dagen jeg.... spyr ikke så mye, men er kontsant uvel.. Utrolig irriterende.. følger jo alle rådene som finns, men ikke noe som hjelper..

Noen andre som har det sånn også?

Trenger litt sympati...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAA huff er lei, det begynte før 17 mai og sitter i enda.......åååå noe dritt.

Skrevet

Dere mååååå prøve akupunktur!!!!!!!!!! Det hjelper såååå godt!!! Lov meg å prøve det!!! ;o) Hvertfall 3-4 behandlinger, jeg måtte ha 5, er ikke det samme menneske :o))))))))))))

Skrevet

Ja, jeg har vært veldig kvalm...

spyr bare ved tanken av en matrett, eller av lukter...

har heller ikke mat lyst..

Er så lei, siden jeg har hatt denne kvalmen og oppkasten i 5 uker nå...

og det er heele dagen =/

Hadde blitt såå glad hvis jeg kunne slippe kvalmen noen dager...slik at jeg kan gå ut døra å treffe venner igjen =)

Skrevet

jeg har prøvd akupunktur, både i øret og vanlig, men det hjalp ikke en dritt... måtte til legevakten i forgårs pga at jeg brakk meg konstant. da fikk jeg Postafen tabeletter, og det gjør at jeg nå kan være oppegående iallefall... anbefales til dere andre kvalme! hilsen hovedinnlegger

Skrevet

jeg er veldig kvalm hele dagen har vært inne på sykehuset 3 gange pga ikke fatt i meg mat eller drikke er fortsatt veldig kvalm og orker ikke noe men får i meg mat men ikke mye men nok til oss begge. er nå 11+5 så håper det gir seg snart....

Skrevet

vannvittig kvalm hele døgnet og sliter med motivasjonen, dette er nemlig fjerde gangen og jeg har vert elendig alle gangene gjennom hele svangerskapet. Denne gangen var heller ikke planlagt da vi hadde tenkt å avslutte produksjonen nettopp p.g.a. at et svangerskap med så mye kvalme er vanvittig krevende.ligger stort sett på sofaen og ser i taket eller lukker øynene og prøver å fortrenge alt.Har termin 18 januar og det virker bare uendelig lenge til. Klarer jo ikke å være noe god Mamma for de tre andre som trenger meg, og det er vondt......

Skrevet

Sympati i bøtter og spann fra meg!!!!

Er 6+0 og har vært skikkelig kvalm i snart to uker... Mann og barn spiser taco og jeg kaster opp.. hyggelig fredag kveld...Er det meningen at det skal starte så tidlig..sist var jeg kvalm stort sett frem til fødselen.. fikk Postafen etterhvert sist... Synes også veldig synd på meg selv og er kjemperedd for at det blir like langvarig som sist...Mener det ikke begynte såå tidlig sist.Sist barn er og født i feb og den sommeren ble tilbragt på trappa på hytta med hodet i en ti-liters bøtte for å ikke plage de andre så mye.... gruer meg til bilferie til Danmark allerede....

Hadde ikke tenkt å si fra til familien så tidlig.. men dette er ikke lett å holde for seg selv.. Svigerfar var innom i dag og han første kommentar var .. "herregud... du ser ikke helt i form ut" .. sa ikke hei en gang først.. Det hjelper ikke det heller .. få beskjed om at man ser skikkelig dårlig ut.. Fått samme kommentarer på jobben... prøver å ikke se så grønn ut..men både solpudder og rouge faller av før jeg rekker å komme på jobb en gang... "så sliten du ser ut" .. hmmm tenker jeg, jeg som la meg kl. kvart over åtte i går.... ;)

Skrevet

Trodde jeg skulle slippe unna, men på dagen 6 uker begynte jeg å bli uggen. Nå ca en uke senere føler jeg det bare går galne veien. Stort sett uvel og svimmel hele døgnet-dog med kanskje en time innimellom der jeg er noe bedre. Ingenting er gøy når en er kvalm.....Orker ikke noe mer enn å gå på jobb. Er imponert at dere som har barn fra før. Det må være ufattelig tøft....

Dere som etterlyser symtomer (slik som jeg har gjort selv...) bør nyte hvert minutt der dere ikke kjenner noe for å si det sånn......

Skrevet

Jeg har ligget rett ut i en uke nå.. Er i 10. uke. Det begynte forrige lørdag, har ligget rett ut siden da.. Var en tur hos legen midt i uken ellers ligger jeg rett ut hjemme.. Har null energi. Sover, spiser, kaster opp og sover enda mer om hverandre.. Har ikke dusjet på flere dager og føler meg ganske ufresh. Men jeg har ikke ork til noe og er ganske lei nå.. Noen som har noen tips?

Skrevet

Hei ! Er ny på "forumet" men har vært kvalm i 4 uker allerede, dvs 2 dager etter antatt befruktning.....utrolig men sant. På mandag ble jeg drittlei og prøvde akupunktur. Har vært til behandling mandag, onsdag og fredag denne uka og er et nytt menneske omtrent. Skader ikke å prøve for den som er plaget med kvalme uansett Og det er absolutt ikke vondt eller risikabelt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...