Gå til innhold

Kan man ha baby begge veier i Mei Tai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å få slitasje i begge armene etter å ha båret lillegutt for mye.. må avlaste armene litt, og tenkte å kjøpe meg en babyhawk siden jeg har hørt så mange anbefalinger her inne. men kan baby sitte både med ansiktet vendt mot meg og fra meg når jeg har han i den? Hvis han bare kan sitte vendt mot meg er det ingen vits, for da blir han bare sur..hehe.. og hvordan er den for skuldrene? Jeg har en babybjørn nå og jeg får så veldig vondt i skuldrene når jeg bruker den..

På forhånd takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan, har sett en del gjøre det, men der er ikke like behagelig. Synes det er bedre å bruke den på ryggen som er favoritten min. Har selv babyhawk,og den er kjempe god. Lurt å kjøpe toddlerhawk ( for litt større barn, men åsså fint brukes til små). Hvis du vil bære fremovervendt kan jeg anbefale vevd sjal da.

Skrevet

Det er ikke så godt å ha ham mot seg, nei. Å ha ham på ryggen er et kjempebra alternativ. Knytter du ham høyt oppe så ser han over skulderen din og får kjempebra utsikt, samtidig som du slipper vekten av ham fremme. En mei tai er ikke like vond som en babybjørn i det hele tatt, du får ikke vondt i skuldrene i det hele tatt.. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...