Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 dere vet jeg var på sykehuset for sjekk i mårest og fikk beskjed om at det antageligvis var utflod og ikke vann.. vel det er enda ikke stoppa og "utfloden" deres er blitt litt misfarget... de sa jeg skulle ringe om noe endret seg eller det ble misfarget (brunt eller grønt).. men jeg tørr liksom ikke ringe mere jeg nå for jeg føler dte blir så ulv ulv om det er en fornuftig forklaring på dette også.... tenker enn om det er tiss feks bare at jeg ikke merker at jeg tisser... men det lukta jo ikke noe så dær blir jeg usikker.. osv osv osv om dere skjønner... jeg har lang vei til sykehus og må vekke mamma og dra inn om jeg drar på sjekk igjen... og om jeg drar på sjekk og det viser seg å ikke være noe tørr jeg aldri mere ringe føden!!!!! føker meg som den hypokonderen.. hav synes dere jeg skal gjøre???
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Nå har vi hørt om den jævla utfloden din i snart 9mnd, kan du ikke bare begynne å holde hygien ved like,høres jo ut som BV det her
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 jeg har ikke vært hær i snart ni måneder engang så det skal godt gjøres og dette er ett forum dær alle kan spørre om råd om det de lurer på så jeg spør uansett!!!! og det skal godt gjøres at du har hørt om utfloden min så ofte du gitt for fleste trådene mine hær handler om noe helt annet enn det"!!!! hygienen min er fin, dusjer to ganger daglig , du derimot stinker!!!så du kan pent sagt DRA TIL HELVETE RASSHØL!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Faen hva feiler det deg da anonym???!!!! vist det er SÅÅ JÆÆVLA FORFERDELIG å lese hva tigern skriver, så la vær å les innlegget da vel!!! herregud!! :@ hele poenget med bim og slike forum er jo faktisk det at man kan spørre andre om ting når man er usikker.. vist du ikke har noe fornuftig å si, så HOLDT GODT KJEFT!!!!!!!!!!!!!!! faen så lei av dere dritt anonyme som skal på død og liv lage kvalme her inne!!!!!!! GÅ Å FÅ DEG ET LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 skulle ikke signere som anonym... vetkje ka som skjedde... men skulle hvertfall signere med nick.. jente19 & baby Emilia14.04.07
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 huff ikk bry deg om anonym vertfall!! jeg var en stund redd for at jeg lakk og.. så skjønenr at dette er vanskelig. men stol på magefølelsen din, dersom du føler at no er forandret og det ikek er urin så ville jeg ringt! Men prøv å ta på deg et bind, de sier at man lettere kan se da om det er fostervann eller urin!! Lykk til!!! det går så fint til slutt skal du se:))))
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 ps. jm sier og at man skjenner det veldig godt på lukten dersom det er forstervann. er vist en helt uforklarlig og spesiell lukt!!!
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 en lten oppdatering her?hvordan gikk det å ringe til føden i går Tigern????
Matja Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Hva er dette da Anonym?? Er du helt fjern? Snakk om barnevern, men håper de banker på din dør snart. Er man ikke her inne for å få hjelp og støtte? Bare fordi du har et jævlig liv, så trenger du ikke lirke av deg sånne gloser!! Tiger; Du må huske på at det er babyen din det gjelder nå! Tenk på meg som ringer til min helsesøstervenninne annenhver dag og spør om alt mulig om babyen. Jeg er også litt sånn "nei, jeg tør ikke å ringe", men faen heller, det er et barn det gjelder nå!! Jeg klarer meg jo alltid, for jeg vet om jeg får nok mat, eller om jeg er frisk eller syk! RING!!! (Det hjelper å være litt streng, håper jeg ;-)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 jeg gjemte meg under dyna og leika usynlig til slutt jeg.. ringte ikke føden men har snakka med legen min, det virker som det meste er som det skal inni dær så slår meg til ro med det sålenge det ikke kommer mere udefinerbare rennede greier:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Stol på magefølelsen din, hvis ikke eg hadde gjort d, kan d godt hende at eg måtte ha født i en ambulanse!! Ring hvis du er usikker;)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Din anonyme FAEN!!! la jenta være i fred hvis du ikke har tenkt å si noe posetivt!!!!!!!!!!!!! å brenn i helvete mens du først er i gang. hehe! kjærring
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 å louise kjære deg. du må jo ringe!! :) tenk om det er noe galt med lille gullet. vi er førstegangsfødene vi SKAL være hypokondere. jeg var på føden for noe jeg mente var skikkelig vonde tak i ryggen og trodde kanskje jeg hadde rier. HAHAHA det viste seg å være støle muskler etter treninge! tenk hvor flaut det var du. .hehe. Sånn til senere så må du ringe vennen min.
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 jo men jeg har vært inne på føden noe med fire ganger og hvær gang har det bare vært fornuftige grunner til alt .. i og med at jeg hadde vært inne på morgenen på sjekk så var jeg lite frista til å inn igjen.. hadde vært dær noen dager før å pga jeg trodde jeg lakk... herregud man blir jo så flau til slutt:S hehe klart man har lov å være litt hypokonder men jeg er sikker på at lucas ler til han griner av meg inni magen altså men neste gang skal jeg ringe for (ifølge menstermin er jeg fødeklar) neste gang håper jeg det er fødsel jeg ringer for:D hehe:)
Singelmamma og banden Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Hvordan går det? Jeg skjønner hvordan du har det, jeg ringte også føden og var inne til kontroll flere ganger mot slutten pga at jeg mente jeg var overtidig - jm og leger mente ikke det, men gjett hva: Jeg hadde rett!!!! Det ble bekreftet av legen som skrev vesla mi ut av sykehuset tre dager etter fødselen. Jeg har også lang vei til sykehuset, og pga kjøring (selv) og det å diskutere og forklare dette til legene slet jeg meg ut FØR fødselen. Stol på magefølelsen din! Om det ikke er fostervann kan det være noe annet som du burde fått sjekket. Skal ikke være misfarget i alle fall. Og vær ikke flau! Det er lille Lucasen din det gjelder! Det er bedre å dra inn en eller ti ganger for mye, enn en eneste gang for lite.... Helsevesenet kan ta feil av og til - men de innrømmer det ikke. Så det kan ha vært vannet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå