Gå til innhold

HVA FEILER FOLK HER INNE????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med og ønske å vite kjønnet?

Jeg er veldig nysgjerrig på det.

Ikke p.g.a jeg vil bli mer glad i babyen vist det er jente eller omvendt men det e da helt normalt og lure?

Slutt å vær så jævlig god!!!! Det er ikke bare du som er mest interesert i barnets ved og vel før kjønn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hiver meg på her..er enig i dette :)

Skrevet

Helt enig! Er da ikke noe som helst galt i å ville vite kjønnet.

Vil ikke vite det selv, men hugger da ikke hodet av folk som vil vite det for det!

Det er vel hormonene til denne anonyme som har løpt litt på vill veier! :o)

Skrevet

Jeg ha tenkt til å finne ut hva det er. Og jeg ser absolutt ikke noe galt med det

Skrevet

Det er ingenting galt med å ville vite hvilket kjønnn det er..Det må være noe opp til hver enkelt. Dersom man velger å ikke ville vite kjønnet er det også greit. Dette må være noe som hver enkelt må bestemme hver for seg.

Skrevet

Klart hvis en har f.eks to gutter så passer det fint med jente, men det er gjerne sånn en tenker før en har truffet vidunderet for første gang, alle blir like glad i barnet sitt uansett kjønn, så drit i sånne innlegg som kritiserer enten det ene eller andre, hvis vi hisser oss opp blir det bare enda gøyere å "fyre oppunder" for de som liker å bedrive tiden med sånt!!

Skrevet

Jeg har lyst til å vite kjønnet. Det har jeg visst de to forrige gangene også.

Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet ved at man ønsker å vite kjønnet.

Jeg skal i alle fall vite hvilket kjønn det er, med tanke på at jeg vil nødig bare kjøpe nøytralfargete babyklær, hvis det blir en gutt vil jeg jo gjerne kjøpe klær som er mer relatert til gutter, og motsatt med jente !:)

Tenker også på det med navn, fint å kunne gi navn til den lille inne i magen..vi har allerede funnet navn til både gutt og jente (litt tidlig menmen;) ) og jeg gleder meg til å kunne fastslå navnet ved hjelp av å vite kjønnet! nei..dette blir bare gøy :D

Skrevet

Jeg er enig, må vite kjønnet!!

Vet at jeg ikke klarer å vente til det er født, det blir nok veldig slitsomt for en så nyskjerrig som meg!

Skrevet

jeg skjønner heller ikke hvorfor noen irriterer seg over hvorfor noen vil vite kjønnet,vi er av de mange som vil vite det,er greit i forhold til klær,vi er tanta og onkel til 3 og alle er gutter,er greit i forhold til navn også,tror det blir vanskelig nok å bli enige om ett navn om vi ikke skal bestemme for begge kjønn. Prøv å overse anonym i det innlegget jeg tror du sikter til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...