Gå til innhold

venter på brev fra legen min..

Anbefalte innlegg

var hos henne i forrige uke for å spørre om acomplia. Dette hadde hun ikke hørt om (merkelig nok...) og skulle undersøke det og sende meg brev i posten i løpet av denne uka. jeg må ned minst 20kg!!! og det var helt grusomt at det var hun som sa det. enda jeg vet det selv også!! men at hun sa det som er lege ga meg en skikkelig trøkk-i-trynet!! realiteten er tung å svelge noen ganger! så venter i spenning! men selvsagt så har jeg vært skikkelig nede etter legetimen og bare proppet i meg allverdens dritt! så nå har jeg bestemt meg for at frem til brevet kommer skal jeg bare spise det jeg føler for! nesten som en slankefri uke! noe jeg ikke kan huske å ha hatt på mange år..... Og får jeg ikke resept av henne så får jeg begi meg ut på en diett med sunt kosthold. for om jeg klarer gå ned de jævlige 20 kiloene så får jeg innvilget brystreduksjon som er målet mitt her!

uff.. måtte bare lufte litt tunge tanker med dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9438817-venter-p%C3%A5-brev-fra-legen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære mammaen til gullgutten

Jeg kan virkelig sette meg inn i hvordan du har nå, var en slik legetime jeg var til i sist høst, men det var min første time til ny lege da. Nesten før jeg var kommet inn døra ble jeg beordra på vekta, fikk en skikkelig ned tur etter på. Historien om denne legen er lang så jeg vil ikke begynne på denne til deg nå, men poenget mitt er: om du ikke skulle få acomplia til denne legen sså kan du alltids bytte fastlege, for det hjelper å få hjelpen fra et slikt type medikament.

Jeg klarte å legge på meg enda 10kg jeg før jeg begynnte å slanke meg, så da jeg begynnte 9april var jeg 30 grusomme overvektige kg.

Skal tenke på deg så du klarer å legge om livstillen, og får et bedre forhold til deg selv og kroppen.

Klem fra meg

Å spise som en gal mens du venter løser ingen problemer, men det kan fort gi deg 4 nye kilo å gå ned.

Det er i blandt gørr å se verden i øynene. Jeg var selv mellom 15 og 20 kilo for tung. Men i speilet så jeg en normal person. Ikke overvektlig. Ferm, men ikke feit. Men buksene mine bgynte igjen å klipe, så jeg bestemte meg for å gå til legen for å be om reductil. Det fikk jeg ikke, fordi jeg hadde farlig høyt blodtrykk samt en familiehistorie som ikke talte for at denne typen medisin var et alternativ. Men jeg fikk et spark bak. Jeg vil ikke ha livsstilssykdommer i en alder av 30. Nå har jeg gått ned 5,5 kilo på 5 uker bare ved å passe på hva jeg dytter inn og ved å ha et mer aktivt liv. Jeg går i stedet for å kjøre om jeg bare skal et par kilometer av gårde. Sånne småting. Og jeg merker at jeg er i mye bedre form. Og det er ikke lenger et ork å ta på seg sko for å gå en runde. Jeg blir derimot rastløs om jeg ikke får gått en dag.

Finn din indre styrke, og motivasjon. Og ha et mål med det du gjør, som er viktlig for deg selv. For meg er målet å leve uten medisiner. At jeg blir slank er bonusen.

Jeg vet at det du sier er riktig at man får det så mye bedre om man går ned de kiloene... Men det var ikke det jeg ville frem til. jeg ville bare få luftet de tunge tankene og følelsene mine nå om dagen! Er mildt sagt langt nede i søla føler jeg!! OG ja det er det beste å spise sunt og mosjonere. jeg vet da det så altfor godt. Ære være deg for at du har funnet din motivasjon! jeg hadde den jeg og for litt siden. men det falt bort da jeg var hos legen og fikk beskjeden som jeg visste var sann.

Men ja.. sånn er det nå bare!

Det er kjedelig når man havner i søla. Har vært der selv og. Riktig nok ikke dyttet dit av leger, men av feks klesbutikker. Jeg håper du får accomplia av legen din, og at du lykkes med å gå ned i vekt. Det jeg har lest om de tablettene er i alle fall veldig positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...