Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hun får litt mme på morgenen før vi står opp. Blander stort sett av 150 ml vann, men hun drikker ikke opp den flaska, kanskje halvparten. Så står vi opp og hun får en porsjon grøt. Venter litt for å gi henne mme før jeg legger henne. Spiser kanskje halve flaska da også. Får en flaske litt etter hun er stått opp og den drikker hun nesten hele. Så f¨år hun middag i 15 tiden, et halvt middagsglass. Venter litt med å gi mme, og hun drikker ikke opp den heller. Er litt igjen, kanskje rundt 60 ml. Så får hun grøt igjen klokken 18-18.30 og litt mme etter det og da spiser hun veldig lite. Får i tillegg en flaske om natta, men heller ikke den drikker hun opp. Får hun for lite mme eller høres dette greit ut? Hun har aldri vært noe storspiser, verken med pupp eller mme, men etter jeg begynte med fast føde syns jeg hun drikker så lite.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Helt vanlig at de drikker mindre melk når de begynner med fast føde. Tror ikke det er noe problem siden hun drikker mme og får grøt!
Tanja-oktober og november barn Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Heisann Vi hadde samme problem med tulla vår når ho var 6mnd. Nå er hun 7,5. Jeg ringte Helsestasjonen å fikk beskjed om at hun ikke trengte nan så lenge hun fikk den grøten. Tulla vår får derfor nan til frokost og til lunsj sammen med brød. Gi henne vann i stede eller sånn barnejuice som man får kjøpt. De får i seg det de trenger gjennom grøten fikk jeg beskjed om. tulla får grøt til kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå