Gå til innhold

AAAARGH!!!

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte ei 'venninne' idag på mail at vi hadde hatt sa...hun vet vi har slitt lenge og hatt flere sa'er og alt der...vet dere hva hun svarte?

Ironisk nok er metoden å unngå slike tilfeller på å slappe av.

Og dette skal liksom trøste meg eller??? Hvorfor sier hun sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittkjerring.. .sorry meg, men noen er bare helt tette i skallen.... Noen har rett og slett ikke peiling, og da burde de bare holde kjeft! Har fått den slengt i trynet flere ganger selv og har blitt kjempelei meg. Vi får trøste oss med at de rett og slett ikke vet bedre, for det er jo uvitenhet det kommer av. Får bare svare som det er at det faktisk ikke er NOE man kan gjøre til eller fra, med mindre man er narkoman med hang til å hoppe i fallskjerm eller drikke 90 kopper kaffe om dagen mens man sitter inne i en fabrikkpipe og røyker sigaretter med begge hendene.... Med andre ord skal man være helt ekstrem skal man greie å sette i gang en spontanabort...

Føler med deg, Kirsty :-(

Klem og tanker

Skrevet

At det går an....... Hun har nok ikke hatt mye motgang i sitt liv....Rimelig ufølsomt å si noe slikt da!

Men, som bobadilla... sier ; Hun vet nok ikke bedre.. Folk sier så utrolig mye teit i slike sammenhenger, rart at de ikke skjønner at vi faktisk blir såret av slike kommentarer...

Stå på videre kirsty!! Det er når man har motgang man finner ut hvem som er ens virkelige venner!!

Klemmer

Skrevet

Jeg blir så irritert når jeg leser slikt som dette. Når folk tror alt er piece of cake.. Jeg har et liknende tilfelle. Ei jeg kjenner gikk 4 mnd uten å vite at hun var gravid. Hun vet også om våre problemer med SA etc. Hun røykte og drakk. Hun hadde slutten på pillen for lenge siden, og hun sa hun tok tester for å se om hun var gravid, men at de hadde vært negative. Så på en GU fant de ut at hun da var gravid. Hadde det vært meg så hadde havnet i en slik situasjon, hadde jeg ihvertfall vært påpasselig med å ikke være i samme rom som røykere for å ikke gjøre enda mere skade enn hva jeg allerede kan ha gjort, men hun sier bare: Det er bare å røyke, jeg gjorde jo det selv før jeg visste at jeg var gravid jo..

Mens jeg går på do 20 ganger om dagen for å sjekke om det er kommet blod, jeg har nesten ikke drukket siden jeg sluttet på pillen, jeg sluttet å røyke samme dag som jeg sluttet på pillen, jeg spiser det jeg skal spise, og holder meg unna det jeg ikke skal spise. Ikke drikker jeg kaffe, cola etc.. Kall meg gjerne hysterisk, for da vet jeg ihvertfall at det er ikke pga av noe jeg har gjort selv som gjør at jeg mister hele tiden...

Dette ble litt langt, men er egentlig bare en støtteerklæring til deg Kirsty.. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk sier sånne ting, som om de vet alt..

Skrevet

Hun sa det antageligvis i beste mening, for å trøste deg. Selv om det ikke oppleves som det så ta det i beste mening i steden for å ta det ille opp.

Skrevet

Vel, jeg syns det er frekt jeg å ymte frempå at grunnen til at jeg mister er fordi jeg ikke slappet av... dette var skrevet på mail så hun hadde tid til å tenke seg om, ikke noe som glapp ut av henne. Ikke ba jeg om råd heller. Har sagt før at det er sårende med slike ting... nei, dette kan bare taes ille opp, ser ikke hvordan et slik utsagn kan oppmuntre noen. Og hva slags metode er det hun snakker om? Metoden for å unngå slikt? Fy!

Skrevet

Oi, leser nå at svaret mitt var ganske krast...ikke mningen det. Jeg har mega pms fortiden, og hun venninna mi såra meg så masse at jeg jeg fremdeles blir sinna når jeg tenker på det, så den sinte tonen min var beregna på henne altså...

Skrevet

Helt greit det :-) Har mistet selv tre ganger, og det er utrolig hva som kan bli sagt for å trøste. Og tror at uansett hvor uheldig ord kommer ut - blir man nødt til å ta ting i beste mening for sin egen del. Hvis noen sier noe som opprører deg en gang, og du tenker på det om og om igjen med irritasjonen - hvem er det egentlig som er "slemmest" med deg selv ? Deg selv, eller den som sa det ? Det er det som er poenget mitt. Det er kunst å slippe "å bære" ting som det ikke fører noe godt med seg å bære på. Det var kveldens formaninger :-)

Skrevet

Jo, det er kloke ord sunze, du har mye rett i det og jeg var mye flinkere før til å bare la dette passere...men de siste månedene har jeg ikke klart det og jeg merker jeg tåler mindre og mindre... for meg er det slike kommentarer som virkelig sårer meg dypt... best å unngå folk som sier sånt syns jeg...orker ikke ha venner rundt meg som sårer, da er det bedre å holde meg til de som ikke sårer, og de er heldigvis i flertall.Det skjerat de av og til kan si noe galt men fordi de er egentlig flotte mennesker som virkelig bryr seg så blir jeg ikke sint på dem. Men sånne som hun 'venninna' jeg nettopp beskrev, hun er sånn belærende syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...